God morgen fra Clarion Lillehammer. Vi har virkelig vært heldige med været, Lillehammer og området rundt ser ut som et postkort. I går ble det noen løyper rundt Birkebeiner stadion og gjetter på noen nye runder i dag etter aking. Ha en strålende mandag alle IF-ere og en god start på ny uke
Fritt etter Petter Stordalen, men jeg er nok ikke like glad i mandager som ham.. God morgen! Det har snødd i natt, så det er hvitt og fint ute. (Og ekstremt glatt under snøen..) Det blir kort arbeidsuke denne uken. På torsdag er det konsert i Berlin, sammen med @kjeeli. Ha en herlig dag! Er det snart helg?
God morgen fra Stavanger. Her er det både vått og friskt ute, så deilig å kose seg inne med god kaffe fremfor tv’n. Har egentlig fri i dag, men det er møte-mandag deluxe, for da sjefene fant ut at det var en god idé å ha møte på mandag, går turen ut til «gamle kontoret» på Sola men med det blir det logget 8 +timer for ny fridag. Ut på eftan blir det møte med kommunehelsetjenesten og i kveld et siste møte i et kommunalt firma som sysselsetter personer med ulike utfordringer. Ha en bra mandag
Gledelig mandag fra Oslo. Oppussing/møbleringsprosjekt i Arendal så godt som fullført i helgen, så det er deilig og har samtidig gitt solid bidrag til CT-telleren. Kjøp av gifteringer senere i dag gir nok siste dyttet vi behøver. Ha en solid en!
God morgon. 3 netter før avreise på vinterferie og MIA. Fyrst litt jobb, litt trening, litt pakking og litt meir drauming til store seter på 40 000 fot. God måndag!
Morn fra hjemmekontoret. Et ryddet og nyvasket hjemmekontor. Det hører til sjeldenhetene... ingen møter på planen i dag, kun fokusert jobbing. Og selvfølgelig en avslappende titt innom her i ny og ne. Mindre enn en uke igjen til Nederland-tur. Gleder meg til å besøke mine foreldre og bror, samt få i meg noe god mat og drikke. Ha en flott mandag!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Litt over en halv arbeidsuke venter, inkl. en kjapp tur til DK på tirsdag/onsdag, før turen går til hytta på torsdag. Skal ha leiebil pga. lakkering så det blir spennende å se hva som skal ta oss dit. Får håpe det er plass til noen ski .. Ha en flott mandag, leiebil eller ei!
God mandag fra flytoget på vei mot OSL. Er på vei til en spontan vinterferie i København sammen med ungene, blir digg å komme seg vekk noen dager
God morgen fra Sølvbyen. Tradisjonell ukestart: Svømmeøkt, kaffe, havregrøt og IF. Så fikk maskinen oppfylt ønsket om Calc'nClean, og da måtte vi ta en kopp til. Ha en ren og fin dag, alle IFere!
God morgen fra jobben. Sol ute Noen som har gode forslag til vinhus i Hunter Valley? Hvilken vin har du drukket derfra som du bare må ha igjen? Edit : Første CT i hus.
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det vått austlandsveir. Snart skal eg ut ein tur og vitje ein kunde av bissnissen min. Vurderer og å handle inn litt EDB-utstyr til nemnde bissniss. Berre ei god veke att til neste flytur. @oleredv driv og ymtar fram på om at eg bør prøve å få oppgradert LH C til LH F på heimturen...
God formiddag! Startet uka med å bli overrumplet av snikende islag under nattens snølass. Ingen varige mén... heldigvis, for det er T-5 til årets første flytur! Må jo få med seg tampen av doble statuspoeng hvis man skal berge diamanten!
God dag fra Grenland. Slutt på slaraffenlivet, begynner å jobbe igjen i natt etter 17 dager ferie og fri. Ser ut som våren kommer.
God mandag fra Lillestrøm. Godt i gang med feriens oppussingsprosjekt. Dagen har gått til riving av hyller, men nå er det tid for sparkling. Onsdagen byr på en rask tur til Bergen. Alt i alt, dette blir en bra uke.
Er åpenbart miljøskadet, leste dette som at du skulle feire ferdigrevne hyller med champis (aka «sparkling») men ser at det kanskje ble feil
Morn, fra en vinterferiefri og vindfritt vestland. Her går det i teams før en kjører på med turn og diverse barneaktiviteter utover kvelden. Blir ikke arbeidsledig idag heller. T-54 til neste tur som er Star Warskonsert i Oslo
Dessverre er det bare fiksing av hull etter riving. Ble litt fristet, bør senke terskelen for "sparkling".