Blacklane - sjåførservice

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fnate, 03. mai 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    www.blacklane.com - Noen som har testet ut disse?

    Fikk tilbud fra en messe vi deltar på i Munchen, om å bruke dem til å organisere all personelltransport til/fra denne. Prisene var jaggu ikke gale. En rute (Hauptbanhof - M.O.C) vi ofte betaler EUR25-30 på med taxi skal de ha EUR33 for med en Mercedes E-klasse. De tilbyr også S-klasse og om man ikke vil fremstå som en 70-åring; BMW 7-serie.

    Nå booket ikke jeg siden det tross alt er company dollars, og nytten av en E-klasse i Munchen er høyst diskutabel. Men privat kunne jeg kanskje gjort det noen ganger.
     
    Henning liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Spennende.. Ser de tilbyr dette i Oslo også!
     
  3. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    "Bare" fra 154 Euro mellom Oslo og OSL :confused:
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Har akkurat booket min første ride med Blackline i BCN på fredag, så får vi se hva som møter oss :)
     
    Roberto and Henning like this.
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Blackline i BCN leverte så det grein etter! Booket business klasse aka Mercedes E klasse/BMW 5 serie, men ble oppgradert til en S klasse av forrige modell. Alle baksetefunksjonene fungerte og vi satt meget komffotabelt inn til byen (20 minutter).
     
    Henning and Fnate like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åh!! Dødsbra. Stod de og ventet på arrivals med skilt og sånt eller?
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp og du får selv bestemme hva som står på skiltet. Så du kan han en som står med Fnate eller som @tommy777 helst sikker ville valgt: hæstk.k ;)
     
    Fnate liker dette
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Forresten var sjåføren mega hyggelig og snakket godt engelsk, men snakket ikke før han ble snakket til. Just the way I like it Blir å booke dem tilbake til BCN
     
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ser de skal ha drøyt 60 pund fra LHR til Mayfair (E-klasse/5-serie), noe som slett ikke er en gal pris door-to-door (og sannsynligvis noe rimeligere enn Black Cab, f.eks.). Heathrow Express koster meg normalt 26 pund en vei + ca 12 pund i taxi fra Paddington. Hvorvidt det er en god løsning for London kommer nok an på når på dagen man reiser pga trafikk.
     
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Prisen er ikke dum, men det kan ta tid i trafikken. Også er det jo veldig deilig å bli kjørt til døren da... :)
     
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte Blacklane tilbake til BCN også. Ble ikke oppgradert denne gangen, men også denne gang var det en meget hyggelig sjåfør og en ren og pen bil. Det eneste drawbacket jeg ser, er at du ikke får bekreftet at de har ledig bil umiddelbart, men så snart den er det kommer det en epost med booking informasjonen. Er forøvrig meget fornøyd med informasjon man som kunde får, sammenlignet med andre tjenester jeg har brukt. Du får først en epost og SMS med hvem som blir din sjåfør og at han er på vei, deretter for du en epost og SMS om at han er ankommet. Et par dager etter får en epost med kvittering for det du bestalte for kjøringen.
     
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Frister å forsøke Blacklane på turen min til New York i juli.. Hotellet skulle ha småpene $245 for å hente meg, mens Blacklane kan tilby "First Class"-bil til $160..
     
  13. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Dette så veldig aktuelt ut for min del også, 124usd for 4 personer fra EWR og inn til Radisson. Hva pleier dere sette på tidspunkt? Landing for flighten, eller legger dere på litt for toll og bagasje?
     
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm.. Ser at tilbakemeldingene spriker litt på nettet angående Blacklane.
     
  15. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    160 USD er en god pris for First Class bil, da de fleste andre ligger mellom 180-200 for tilsvarende (Mercedes S klasse). Du kan selsvagt komme billigere inn til byen ved å booke en Town Car fra feks Carmel til rundt 60 USD. Når har jeg kun testet Blacklane i BCN, men var som sagt meget fornøyd der.
     
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Oppgir alltid landingstidspunkt og flightnummer, så faktorerer selskapet inn immigrasjon, toll etc. nå de henter deg.
     
  17. bjornjohansen

    bjornjohansen Fly og fly avsted …

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    18
    I morges sendte jeg en forespørsel om bil fra HAM i kveld. Etter ca 3 t fikk jeg en e-post om at de dessverre ikke kunne imøtekomme forespørselen, men som plaster på såret fikk jeg en rabattkode på 10 EUR/USD/GBP til bruk på neste booking.
     
  18. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Fnate liker dette
  19. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan betaler man på Blacklane??

    Edit: Nevermind.. Kredittkort på profilen!
     
    Last edited: 15. juli 2014
  20. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Utrolig kjekk tjeneste. Brukte de 4-5 ganger på en uke I New York, veldig fornøyd hver gang. Nye, rene biler. Høflige sjåfører som er pent kledd. Vann og wifi (på enkelte) ombord. Ligger en drøss av rabattkuponger på nettet om man gidder lete litt også.

    Skal virkelig brukes igjen.
     

Del denne siden