Boarding pass som ikke virker

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandi, 15. mars 2015.

  1. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    Denne helgen og forrige har jeg hatt en segment run for å komme meg opp til gull/fly 717 før de forsvinner. Men både sist og i dag så har jeg ikke fått boarding pass på mobil, og boarding passet har ikke latt seg scanne på flyplassen.
    Jeg har 6 legs, så er dette kanskje for mye for systemet? Noen som vet? Boarding pass dukket opp i app forrige helg når jeg kun hadde de 3 siste flyvningene igjen. Alt er med SAS og Blue1.
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Tror ikke barcoden klarer mer enn fire legs ... Du skal få to 'manuelle' boardingpass hvis du har så mange legs - er vel ting som tyder på at mobilsystemet ikke fikser dette.
     
  3. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk to stykk ja. Men hittil har jeg måtte blitt behandlet manuelt ved hver post.
     
  4. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Det virker som det er en bug som skal generere boarding pass for over 4 legs, som MOW sier så er det maks som spesifikasjonen sier. Men systemet prøver å lage for flere og da går den utover maksstørrelsene og jeg antar de fleste systemer håndterer denne dårlig. Dette gjelder "papir-varianten" du får online, mens mobilvarianten i utgangspunktet kun skal være for ett leg ad gangen.
     

Del denne siden