Til dere som ikke vet om dette, så finnes det en side som hjelper deg å holde oversikt over poeng og utløpsdatoer. www.awardwallet.com Legger ved noen bilder som vise hvordan det ser ut. Er det noe du ikke får til, er det bare å spørre nedenfor. Lykke til
Ingen grunn til å bruke noe annet enn awardwallet.com Det revolusjonerte i sin tid gamet mitt. Og jeg gråter hver gang tallet i bunn bikker under 5 mill!
Jeg kan ikke tro at jeg ikke har visst om awardwallet tidligere.. det høres jo helt fantastisk ut! Her blir det konto for hele familien!
Og et lite triks det tok lang tid før jeg fant ut av. Jeg trodde lenge det kun var for oversikten sin skyld. Både poeng, status og expiry vises jo bra. Men du kan også klikke på en enkelte konto for å bli logget rett inn på konto. Inntil jeg fant ut av det logget jeg fortsatt inn manuelt og måtte evt finne passord.
Jeg bruker også AwardWallet. Har støtte for alle mulige programmer, og holder også kontroll på kontoene til den bedre halvdelen... Mobilappen gjør også det veldig lett å få tak i informasjon "on-the-go".
Jepp, men det er ikke mulig å velge Norway under "Region", og om man prøver med et annet land kommer det bare feilmelding.
Det er dessverre forskjell på .no og .com versjon... Kunne ha vært digg å ha alle kommende hotellbookinger I award wallet.
Det var bra du fikk lagt til på slutten der, hvor mange poeng du har, ellers er det ikke sikkert folk her ville tatt deg seriøst....
Registrerte meg nå og foreløpig ser det veldig bra ut. Jeg brukte kode "ViewFromTheWing" for å få 6 mnd gratis plus-abbonement. Det er nå man plutselig finner ut hvor mange steder man har registrert seg..
Noen av delsummene er jo litt mindre her.. slik som antall hotellnetter på hotels.com, antall cruisepoints med royal caribbean eller antall trumf på konto (alltid under 200 Hadde vært fint om totalsummen på alt var 5 millioner ja
Muligens lettere å ta noen seriøst her som faktisk har over 5 mill, enn noen som bare leker med smilies? Beklager at jeg kuppet tråden din med noe som var over 5 millioner bedre enn et leke excelark Mulig du også klarte å lese noe som jeg ikke skrev? Som feks hvor mange "poeng" jeg skulle ha?