Hei. Jeg har kommet til 20k grensen i Payr. Jeg ser at Norwegian tilbyr regningbetaling med kredittkortet online. Får jeg da CP? Er det andre kort (Shell/SAS MC Premium) som tilbyr regningbetaling direkte med opptjening?
Pleier ikke å være det på regningsbetaling direkte. Grensen på payr er 30K nå forresten, endret igår.
Foreslår å gi en god f*** i denne begrensningen - gebyret er jo 1/1 med trumfkroner, noe som rent kjøpsmessig er gull!
Grensen på Payr er nå 30K per 30. Foreslår at du vurderer hvor mye poengene er verdt og deretter vurdere om du er villig til å betale 1% gebyr for det. For meg er svarer ja
Niks - registreres som vanlig kjøp. Innfrir alltid hele saldo ved forfall (naturlig nok, da faste utgifter er noe man vanligvis har råd til), noe som resulterer i 0,00 i rente. Har holdt på med dette siden Payr kom, og foreløpig gått knirkefritt.
Ikke egentlig, dette er ikke en Payr-tråd, men spørsmål om regninsbetaling på nettsidene til Norwegian.
Diskusjonen har gått noen runder i tråden om Payr. Jeg gjør det ikke ihvertfall. Blir vel bare tlf fra utsteder er mitt bet. Nok andre regninger å betale også. Trenger ikke spekulere i å makse og utnytte alt. Men det er jo bare min mening. :-:
Nei du får ikke CP ved å betale regningen ved å bruke Norwegian sin nettbank, visst det var det du lurte på?
Jeg gjorde det faktisk ved et uhell. Det gikk greit det, men anbefaler på det sterkeste å ikke gjøre det.
Som mange andre never: Ikke betal kredittkortgjeld med kredittkort, og spesielt ikke med samme kort. Det er en enkel oppskrift på problemer med banken å prøve seg på noe sånt.