Bonusbiletter med sas i europa

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Frankk, 04. febr 2020.

1. Frankk

Frankk Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Hei.

jeg forsøker å søke utallige steder i europa, men får ikke opp noen tilgjengelighet på bonusbiletter i europa. Nice, alicante, roma, malaga, barcelona. Ingen bonusbiletter helt fra mars og over sommeren.

er det noe man ikke har fått med seg?

2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg finner OSL- Nice, Roma og Barcelona på tilfeldige dager i Juli i +. Men det kan se ut som SAS It sitter hjemme og venter på telefonen som @holmen nettop fikk. For det må søkes på enkeltdager ikke lavpriskalender.

Tone398 liker dette
  3. Maraug

Maraug Bonusløvinne

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
  4. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde samme problem i går. Når jeg søkte en tilfeldig by både i europa og usa så kom det bare error feil opp. Sikkert noe i sas systemet som ikke fungerer.

5. Nurse82

Nurse82 EBD, Hilton diamond

Likes mottatt:
    989
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har prøvd å søke på bonusbilletter på sas.no flere ganger de siste dagene, men denne feilen kommer opp hver gang: "Sorry, something went wrong when we were processing your request. Please call us and we'll try to help you."

Dette skjer når jeg søker bonusbilletter i utlandet. Når jeg søker på bonusbilletter innenlands fungerer det som normalt. Opplever alle dette? Eller er det bare noen av oss?

6. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Opplevd dette flere ganger uten at jeg vet hvorfor. Det intr er at reisen finnes under dine bestillinger, selv om den ikke nødvendigvis er betalt. Etter noen timer forsvinner den derimot. Ring inn for å få hjelp til å betale reisen....

7. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bestilte en bonusreise i Norge for to dager siden, og poengene er fortsatt ikke trukket fra kontoen. De gangene jeg har bestilt bonusbilletter tidligere så har poengene blitt trukket umiddelbart. Jeg vet ikke om det er relatert.

8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,354
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde noe lignende, bestille totalt tre bonusturer. To ble trukket etter noen dager, men den tredje har aldri blitt trukket. Får meg ikke til å ringe kundeservice og si fra heller...

oyvindm liker dette

Del denne siden