Hei, Sliter litt med bestilling av bonusbilletter. Jeg har funnet bonusbilletter både på united.com og expertflyer. Men hverken Tallin eller eurobonus klarer å finne noe. Noen er inne som har litt bedre greie på dette? Har sjekket begge disse alternativene: 16.11 AI 583 to. 07:10 Bangalore Intl (BLR), Bangalore/Bengaluru to. 08:20 Trivandrum (TRV), Trivandrum AI 263 to. 09:20 Trivandrum (TRV), Trivandrum to. 10:05 Velana International (MLE), Male 24.11 Male, MV (MLE) to Bangalore, IN (BLR) AI 266 | 32B 10:55 - 13:20 (1h 55m) OG 16.11 Bangalore, IN (BLR) to Male, MV (MLE) 14:20 - 15:45 (1h 55m) AI 265 | 32B 24.11 Male, MV (MLE) to Bangalore, IN (BLR) AI 266 | 32B 10:55 - 13:20 (1h 55m) Håper noen med greie på dette har mulighet til å komme med noen tips og råd, eller er det bare å bestille vanlige billetter?
Tok en kjapp sjekk på BLR - MLE - BLR, og jeg finner også biz saver. Vet ikke hvorfor Tallinn ikke får det opp, kan hende er det ikke alle billetter i Air India som kan kjøpes med EB?
Den får jeg også opp. Har prøvd 2 ganger med Tallinn og 1 gang med vanlig eurobonus. kan jo prøve en siste gang til Tallinn i morgen
Biz Saver på UA sine sider har nå to nivåer på Biz Saver, begge bookes i I klasse, men kun den laveste poengkategorien gir mulighet for CT booking.
Men hvis UA har to kategorier biz saver så må de vel synliggjøre dette? Iallefall, betyr det da at det bare er Expertflyer og/eller ANA som er alternativer om man selv ønsker å gjøre research før man ringer Tallinn?
Har du prøvd å be dem først finne billetter på det første legget og deretter det andre? Det kan gjøre underverker.
Ikke nødvendigvis; så etter en enveis billett STL-OSL i vinter (gammel uttakstabell) og fikk da kun booket legs som totalt på UA sine sider krevde 57,5 UA poeng i I, mens Saver klasse med 70k poeng ikke var tilgjengelig.
Sikker på at begge er saver? Hele poenget med Saver er vel at det er billigere.. Eks her, Saver/Everyday bookes begge i I.
Jeg prøvde å booke med CT med Air India i dag, KTM-DEL, men det gikk ikke. Så da ser det ut som at Nepalturen/Indiaturen går i vasken. Kan selvfølgelig kjøre OJ og booke Ktm-DEL separat, men tror jeg dropper det. Tallinfonen gir forøvrig feilmeldingen "Tjenesten er ikke tilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere". Jeg ringte derfor SAS eurobonus(05400) og fikk prate med en svenske som så han kunne hjelpe meg å booke CT.