Hei! Er det mulig å bestille bonusreise for en annen person med mine poeng? Nettsiden mener jeg å lest nærmeste familie? Skulle bestilt en reise til en venn av meg.
Skal bestille EB tur med mine poeng for familie og ikke være med selv. Ser ikke ut til at de nye sidene har noe sted for man kan si at medlemmet ikke reiser. Planene er ikke helt spikret og de skal forløpig ikke vite noe, så jeg vil forløpig at det er min email og mitt telefonnummer som ligger på bestillingen selv om jeg vil fylle ut deres navn i bestillingen. Er det fortsatt er greit å bestille for andre og ikke reise selv? Vil helst ikke at de får noen overraskelser når de står på flyplassen
Kan du ikke bare endre navnet, e-post osv. Ditt kommer kun som default. Bestilt for min bror og dama til EWR denne uka.
Jo, kan endre navnet, men vil forløpig beholde min epost og mitt telefonnummer siden det forløpig er hemmelig. Bare lurte på om det var noe jeg burde være obs på siden man tidligere i følge innlegget over kunne spesifisere at "medlemmet ikke reiser". Regner med alt går greit og bra å høre at du akkurat har bestilt for andre (t.o.m. til samme by), bare vil være 100% sikker på at det ikke blir noen overraskelser siden det også er barn i reisefølget.