Hei. Skal bestille bonus billetter, litt usikker om man med bonus billetter kan endre billetten om jeg bestiller de med SAS MC kortet og får PLUS istedet for GO? Noen som vet dette?
Gjelder alle bonusbilletter - vel å merke før utreise starter. Etter utreise kan ikke retur endres. Er man i tvil om retur må en i så fall booke to enveis for å få fleksibilitet, men betaler noen flere poeng da.
Takk @Storbaba , det var det jeg var redd for. Skal bestille siste flyet fra OSL i dag, så da får det bli bestilling av to enkle.
My topic men gjelder bonus biletter; Skal til mitt kjære Leeds på kamp nå i vår. Eb reise booket med FP på rabatt så betalte 48000 poeng istedet for 60000. Lander i Manchester 2000 fredag og nå er kampen flyttet fra lørdag 1600 til fredag 2045 Kan jeg booke disse om, eller må de bare avbestilles og se hva jeg finner av alt? Er det Evt ombookingsgebyr. Grunn for ombooking istedet for kansellering og ny booking er naturligvis rabatten på 6000 poeng x 2
Gitt at det er ledige bonusbilletter på andre tider som passer kan du booke om selv via sas.no. litt usikker på om du beholder rabatten du har fått.. men noe gebyr er det ikke Er det ikke ledige billetter er det verre. Er du gull eller høyere kan det hende du kan få åpnet opp billettene du ønsker via gullmailen. Dette er også nok det beste alternativet om du vil beholde rabatten du har
Du kan booke de om hvis det finnes ledige billetter, men de blir priset på nytt så du mister rabatten. Har du prøvd å endre de på nett? Du slipper ombookingsgebyr hvis du fikser det selv, men må betale 150kr (per pers?) hvis du ringer SAS.
takk for gode svar. er muligheter for seter på andre flighter så det skal nok gå fint. var mer rabatten jeg tenkte på. kjedelig å ryke 12 000 poeng fordi en kamp blir flyttet til tv tid. er dessverre ikke gold eller noe så det går nok ikke.
Tror du inte ska blanda in att du fick prata med en svensk Sen angående de andra sakerna du listat upp over ett par inlägg, fattar gott att SAS inte vill gå med på att göra så som du beskriver, det är ju ingen som helst rättighet att de ska släppa mest möjliga awardbilljetter till en var flygning och att vi ska kunna rundgå allt av riktlinjer før att finna och utnyttja loopholes. Är ganska ny i detta roulettspelet själv men det är en del saker som folk førsøker/har førsøkt få till som på sikt nog førstør mer än de tillrätta lägger bra deals. Payr og kreditkorten är ett bra exempel... sorry før att det blev en små dålig tillbakamedling //M
svarer meg selv her; ser nå at jeg har betalt 42 000 poeng og ikke 48 000. når jeg logger på for å endre på nett så sier sas siden at jeg vil få refundert mine 50 000 poeng, og booker ny trise til 60 000. vi jeg få 50 000 eller er dette en bug? dersom det stemmer så er det jo kun en diff på 4000 poeng og en no brainer. noen som har vært borti lignende?
@michaelsh1 Fleire inne her har booka bonusbilletter for kvarandre når dei blei tilgjengelege og fått overført desse når poengene er på plass på respektive konto.
Om jeg forstår spørsmålet rett. Du kan be de å reprise billetter i etterkant av bestilling. Eksempelvis vil jeg tro at du da får FP pris. Men du må betale endringsgebyr og eventuelt servicegebyr. Eller mener du booke en vei nå og legge til retur når du passerer nivået? Ja det skal også funke.
Jeg lurte på en ting, og det er når jeg har begynt på en reise, kan jeg da endre retur reisen på den billetten midt i reisen?
Har 4 bonusbilletter OSL- LYR frå 1 til 3 mars som det ser ut som me må avbestille. Kan eg endre namn på desse for 150 kr pr billett, eller det ingen veg ut av å kansellere? Er EBD.
Kan endre navn om det er SK. Må nok ut med 150 per Pax. Kan være heldig om du treffer på riktig konsulent som gjør det gratis slik det burde være etter hva diamant perks sier. Usikker på WF.