Heisann! Lukter på en tur til Asia i oktober 2014. Har ingen spesielle preferanser, foruten at jeg vil en tur innom Japan i det minste. Er ikke veldig stor fan av Kina, men Hong Kong kan funke. Avreise fra Oslo eller Haugesund. Har pdd 120 000 EB poeng som nok er oppe i 150-160 000 i løpet av mai pga en del reising/amex/trumf. Hvor langt kommer jeg for dette? Har mulighet for en CT, så om 2 personer er mulig så tar jeg gjerne det. MÅ ikke ha first, men selvsagt morro om det går. Veldig fleksibel på datoer i oktober, total reise 1-2uker. Finnes det en episk First som er tilgjengelig i slutten av sept kan det også gå. På forhånd takk!
Her er noen alternativer: Asiana har to seter i First FRA-ICN 02, 07, 09 og 12 okt. Asiana har to seter i First hver dag i oktober ICN-NRT. ANA har to seter i First HND-FRA 16, 21, 22 og 23 okt.
Men med EB poeng trenger man vel 190k poeng for en person. Så hvis man har 120-150k poeng og skal reise 2, er det knapt nok til to eco class billetter til Asia. Med Companion ticket kan du få 2 biz billetter til Asia, men da kun med SAS, og det reduserer jo antall destinasjoner.