Hei! Har i booket CT for meg og en til på OSL-LHR-SIN-SYD 9. november og retur 25. november. SK mellom OSL og LHR (begge veier), ellers SQ. Alt med SQ i C (eller "I" som det står). Noen som ser noe sted om det skulle være ledig på SQ F på disse datoene, evt. datoer tett opptil? Har ikke klart å finne noe selv. Hadde mulighet på Thai F, men ettersom jeg ikke har fått testet SQ tidligere (verken F eller noe annet) vil jeg gjerne teste det. Takknemlig for innspill/svar, og enda mer takkenemlig om noen skulle finne ledige bonusseter i SQ F på omtrent disse datoene
En relativt god indikator på om SQ vil slippe bonusseter er å se på hvor mange seter de er villige til å selge i den billigste bookingklassen for first, A. På 777 er det fire seter i F og viser EF A4 bruker det å være gode sjanser for at de slipper seter. Det har også hendt at de slipper flere seter på CPH - SIN selv om det bare vises for eks. A2. På din dato fra LHR vises det ingen ledige seter i bookingklasse A på noen av avgangene.
I dag er det oppdaget at SQ har åpnet en del F på LHR-SIN i tillegg til CPH-SIN. Ring Tallinn og forhør deg!
Liten update: Ringte Tallinn nå, men det var ingenting ledig +/- 4 dager fra opprinnelig tur (faktisk kun økonomi på de fleste flightene fikk jeg beskjed om). Takk for innspill og hjelp så langt alle som har bidratt
Er antall ledige A også en indikasjon på hvor mange award-seter som slippes for biz, eller ser dere da på C? (eller var det I?)