De nye Trumf Visa-kortene til NorgesGruppen Finans registrerer ikke Trumfbonus ved kjøp i NorgesGruppens butikker. Bonusen på 0,5 prosent blir allikevel registrert i andre butikker utenfor NorgesGruppen. Det er et begrenset antall kunder som berøres av problemet. De har blitt rammet i perioden mellom november og februar, men alle som har vært berørt vil få sin bonus etterberegnet. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/bonuskroll-for-trumf-kunder/73626387 Har noe her opplevd dette problemet mon tro?
Tatt i betrakning den relativt elendige opptjeningen til kortet bør det forhåpentligvis ikke være så mange her inne som har blitt rammet.
Har ikke hatt noe problemer med det. Brukes bare på Kiwi. Ble skaffet i forbindelse med desemberkampanjen deres, beholdes inntil videre da det er gratis og en grei kilde til NCC-poeng.
Noen andre som opplever at trumfbonusen nå viser - 69 kr istedet for +… i går var det 25 kr i pluss. Idag er det 69 i minus. Aldri opplevd det før …
Er plutselig i minus her også, ikke helt lett å gjette hvorfor, men kan se ut som om en tidligere utbetalt viatrumf har blitt redusert og siden trumf i mellomtiden var overført EB gikk det i minus.
Negativ saldo her også. Overføringene fra ViaTrumf løp litt løpsk tidligere i uken, så de har nok oppdaget og korrigerte dette.
Jeg fikk også ca 40 i minus for 5 dager siden. Men det ble utbetalt ca 75 for mye på en transaksjon for ca 1 uke siden. Jeg ser att denne har gitt meg trumf på full pris,mens jeg betalte en tilbudspris på 50%.