Bonusmax Norge Australia med familien

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Troillonge, 30. aug 2015.

  1. Troillonge

    Troillonge Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei alle.
    Ny her, men drister meg frampå med et spørsmål til dere bonuskonger:
    Reiser med familien (totalt 5 stk) til Sydney rundt nyttår. Skal være borte en stund slik at det blir enveisbillett.
    Det er jo ganske så dyrt, så det er jo fint å kunne teste hvor mye bonuspoeng jeg klarer å skrape sammen på billettene nedover. Reiser ikke mye utenlands ellers, så jeg må forholde meg til Eurobonus.
    Jeg har sølvkort, klarer kanskje å få overtalt en kompis til å gi meg et gullkort (er EBD).

    Nå er det jo sånn at det jo går en grense for hvor mye man sparer ved å kjøpe billetter i Star Alliance, versus hvor mye bonuspoeng det blir, men det er kanskje noen her inne som har noen tips? Feks å legge reisa over en lenger avstand enn nødvendig for å øke antall miles?
    Andre?

    Takk!!
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Alt kommer i prinsippet an på budsjettet.
    Du kan få drøssevis med poeng om du flyr i høy klasse.
    Du skal ikke se bort fra at det vil være gunstigere å kjøpe tur retur og kaste returen, alternativt en fleksibel retur.
     
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Du bør også opprette EuroBonus-konto til alle i familien (inkl. barna), og koble de opp til en familiekonto, der alle poengene går inn til kontoen din, så dere får samlet alle poeng på et sted.
     
    Scandi liker dette

Del denne siden