Nå at det er samme pris å bestille 2x en vei eller tur/retur, er det noen fordel i det hele tatt å bestille tur/retur? feks mtp endringer etter å ha tatt den første turen er det bedre å bestille 2 individuelle reiser, siden man ikke kan endre etter å ha begynt reisen. Men jeg vet ikke om det er noe annet jeg ikke tenker på
Lurer på om dette ble innført fordi det er ekstremt mange som ringer inn og belaster telefonen for å legge til retur om man har booket utreise først. Ser jo i utgangspunktet ingen grunn til at man skal gjøre en slik prisreduksjon fra et forretningsperspektiv. Eneste må I tilfelle være å sukre pillen med de nye gebyr, men det klarte man vel å navigere greit rundt med å vise til mer tilgjengelighet...
Nei, det gjør det ikke på en reise vi skal ha om fire uker. Totalt sett samme pris på skatter og avgifter.
Hvis SAS endrer på en av reisene dine har du ikke rettigheter i forhold til den andre reisen. Må da evt selv betale gebyr for å tilpasse eller avbestille den andre reisen. Kan skje at man får åpnet seter for å få reiseplanen til å gå opp.
Da er det sas IT som er ute og kjøre igjen. En vei for 2 voksne + infant kostet ca 1700. Tur/retur litt over 2000,- og stemmer bedre med det jeg har betalt før. Kan ikke huske jeg noen gang har betalt over 3000 i skatter og avgifter til usa med SK.
På utreise fra Norge får du norsk flypassasjeravgift + amerikanske immigrasjonsavgifter, på retur er det kun $5 for avgang fra USA + et mindre beløp for mellomlanding i København.
Der har du nok svaret! Jeg var riktignok sikker på at jeg hadde sjekket begge veier, men da har jeg rett og slett blandet.
fin oversikt. særlig mtp på gebyr med SAS fly er det fortsatt lurt å ha retur reise da. men så er det billetter som SAS biz til HND, da er det stort sett umulig å bestille retur. og så må man bestille enveis uten å vite om det egentlig kommer en reise i retur som passer :x