Bonustabber

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 11. febr 2015.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tenkte vi kunne starte en tråd hvor folk forteller om tabber de har gjort når det gjelder bonuspoeng eller reise generelt, så andre slipper å gjøre de samme feilene.

    Jeg kommer sikkert på flere tabber etter hvert, men jeg kan jo starte med en Trumf-tabbe nå i høst...

    Jeg får kanskje unnskylde meg med at jeg er ganske nybegynner når det gjelder Trumf, og først skaffet meg Trumf Visa etter å ha lest denne eminente artikkelen til @Jørgen.
    I fjor passet jeg på å overføre 500 Trumf-kronasjer til EuroBonus mens det var kampanje på 300 ekstrapoeng, og jeg hadde selvsagt tenkt å gjøre det samme under den nåværende kampanjen.

    Anyway... En vakker dag i høst fikk jeg en konvolutt i postkassa med en hyggelig beskjed fra Trumf. Jeg hadde nemlig fått en bonussjekk på 450 kroner! Jeg kikket litt nærmere på den, og der sto det jaggu at disse 450 kronene kunne brukes til å betale for varer i diverse butikker. Dette var jo generøst, tenkte jeg mens jeg puttet den på innerlomma. Og det passet jo bra siden jeg skulle i butikken og handle. Jeg har jo mottatt noe lignende fra Coop opp igjennom, og tenkte vel i min forfjamselse at dette var noe kjøpsutbytte-greier tilsvarende hos Coop.

    Jeg tenkte egentlig ikke noe mer over det, og jeg studerte heller ikke sjekken noe videre. Da jeg omsider kom i kassa på Meny, tok jeg frem sjekken og sa til kassadama noe sånt som at "jeg har fått en sånn her, er det noe man kan betale med?" Og hun smilte og sa "javisst", og etter et lite "blipp" var totalsummen redusert med 450 kroner. "Nice", tenkte jeg - og det var dessverre det eneste jeg tenkte.

    Så var det på tide å sjekke Trumf-saldoen da, for å se om man hadde nok til å benytte seg av EuroBonus-kampanjen:

    Bonustabbe.JPG