Bonustur i februar/mars

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av marlan76, 08. juli 2024.

  1. marlan76

    marlan76 Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    121
    Bonuspoeng:
    33
    Vi holder på å planlegge tur til varmere strøk i februar/mars 25, med en CT som på utgående 31.12.24.
    Med overgangen til Sky er jeg litt usikker hvilke muligheter som finnes. Biz er noe vi ønsker å prioritere? Har vært på Seychellene, og syntes det var en topp destinasjon. Zanzibar? Eller skal vi avvente å prøve å finne noe med i Sky alliansen?
    Avreiseflyplass TRD.
    Gode tips verdsettes :)
     
  2. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ville forsøkt å finne noe nå, dersom du allerede har nok poeng og CT. Så kan du jo heller endre til en reise med SkyTeam etter byttet dersom det dukker opp noe bedre. Alltid greit å ha noe booket synes jeg, så vet du at poengene blir brukt :D
     
    CLT liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,930
    Likes mottatt:
    22,622
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig med @Preference. Book en komplett tur nå, bytt den ut hvis det kommer noe bedre. Vi vet ingenting om hvordan bonuslivet blir etter 1. september.
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,605
    Likes mottatt:
    24,577
    Bonuspoeng:
    183
    Zanzibar er dekka av både Turkish (via IST) og Ethiopean (via ADD) i Star Alliance og Air France (via CDG), KLM (via AMS) og Kenya (via Europa og NBO). Du har, som @Upsaker og @Preference seier, ingen ting å tape på å booke turen no og heller endre når det nærmar seg.

    Om du vil komme enklast mogleg fram er vel kanskje KLM å føretrekke (TRD - AMS - ZNZ), men dette kan du som sagt booke om til dersom du ikkje vil reise TRD-OSL-IST/ADD-ZNZ. Betinga at det blir billettar tilgjengeleg.

    Eg har og planlagt ZNZ-tur ei stund, og ser at Ethiopean via ADD nok er den veien med best tilgjengelegheit på billettar. Her kan du komme deg via både OSL, ARN, FRA, LHR, MAN og sikkert fleire andre europeiske flyplassar. Hugs å søke opp billettane leg for leg. Av erfaring veit eg at det ofte er vanskelig å finne biz på siste leg ADD - ZNZ.
     

Del denne siden