Bonustur med 18 mnd gammel gutt (på F?)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Ghostviking, 29. april 2018.

  1. Ghostviking

    Ghostviking Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har 240 000 poeng og en CT som blir tilgjengelig fra ca juli. Jeg vurderer å våge meg ut på en bonustur med vår lille gutt i desember eller januar. Jeg har lest flere heftige diskusjoner om små barn på F, og jeg er fullstendig enig om at det potensielt kan ødelegge turen for andre som har betalt mye peng eller poeng. MEN det kan være eneste mulighet vi har før han fyller to år for å snike ham med uten å betale mye ekstra. Vi ønsker (dessverre) å reise mest mulig effektivt med lite barn. Har følgende spørsmål til dere, i all tid jeg er ganske amatør:

    - Er det en rute som er mulig å booke i god tid før avreise slik at vi kan planlegge overnatting osv?
    - Vil det være mulig å dele sete med en liten gutt enten på F eller C, og eventuelt hvilke flytype/selskap fungerer dette best med?
    - Hvilke destinasjoner vil dere anbefale med tanke på reise rundt nyttår innenfor rekkevidde til Star Alliance :)?
     
    Gullars liker dette
  2. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    VFFlyer and milehigh like this.
  3. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    1: Drit i andre reisende så lenge du ikke har en unge som er kliiin kokkos.. Du har også "betalt" for reisen..
    2: Du har nesten uflaks om F kabinen er full (spesielt i LH feks) så der får du nok et ekstra sete til Junior..
     
  4. Ghostviking

    Ghostviking Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for tips og oppmuntring :) Skal lese meg litt mer opp og stille mer konkrete spørsmål. Kanskje vi kan reise til Costa Rica eller Perth i Australia, hvis vi våger.
     

Del denne siden