Bonustur til Hawaii

Tråd i 'Bonushjelp' startet av ArildT, 11. juli 2017.

  1. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Om man betaler for 1. Klasse må man vel få det man betaler for? Om det bare er United fra Tokyo som gjelder, må man vel få booke ruten? Eller vil Tallin sende meg til Tokyo via USA for så å sende meg til HNL igjen?
     
  2. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Hahaha.. nå måtte jeg le høyt her!! Er det fri tilgang på børst og vin av høy kvalitet så skal det jaggu mæ være fest!:cool: Men du er ikke alene, fikk klar beskjed (av andre reisende) i nesen på LH sin 747, på tur til PEK i april, at vi måtte roe oss ned. Folk ville sove:p:D
    Føler dette er et tema insideflyer.no sine representanter burde diskutere videre på en fly og øl sammenkomst blant de 7 fjell:rolleyes::)
     
    Eddie47 liker dette
  3. Quest

    Quest Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Tallinn sa nei for 2 uker siden, men fikk booket via USA (ORD).
     
    Upsaker liker dette
  4. Quest

    Quest Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    United har direkte fly fra bla ORD, LAX og SFO. De sender deg via den korteste ruten som er via USA. Du kan også fly fra Europa til destinasjon i USA og deretter videre fra en av de overnevnte flyplassene. F eks Swiss til ORD eller Lufthansa til DEN.
     
  5. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    1. Klasse til Hawaii, eller bare til mainland USA? Man blir jo belastet for 1st hele veien og det finnes en enkel og fungerende reisevei med riktig produkt, uten ørten mellomlandinger. Amerikansk domestic first tilsvarer vel og belastes som businessclass?

    Forstår fullt og helt at jeg ikke får fly via Asia om jeg betaler businessclass da reisen finnes kortere/rimeligere via USA. Det har lite sammenheng når man betaler for 1St tenker nå jeg?
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Upsaker and watchaddicted like this.
  7. Quest

    Quest Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har bare forsøkt å booke business til Hawaii, ikke first. Foreløpig har jeg kun business til mainland USA og deretter economy ORD-OGG. Håper det åpner seg en business billett innen avreise i desember.
     

Del denne siden