Bonustur til Hong Kong?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 19. mars 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tenker å ta en bonustur i PLUS for 60 000 poeng i august, utreise fredag og retur fra Hong Kong søndag morgen.
    Hva gjør jeg det døgnet i Hong Kong og hvor skal jeg bo?

    Er det mulighet for at jeg blir oppgradert til BIZ på reisen uten at jeg bruker poeng eller penger? Jeg er EBD ...
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan ikke oppgradere en Bonus reise etter reglene, men har lest flere her på forumet som har klart det i innsjekking/gate(tipper på grunn av uviten personell) Ikke ta meg om det jeg sier ikke er 100% riktig. er pluss overbooket vill jeg tippe du står høyt på listen av folk som blir flyttet framover i flyet ;)

    Jeg vill spurt fint under innsjekking :)
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
  4. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Tenkte å ta en tur til HKG selv på forsommeren.
    Har pr. nå 89000 på kontoen, og mangler da 1000 på å kunne fly biz den ene veien.
    Kan jeg endre dette, når jeg har flydd inn de siste poengene, slik at jeg får biz en vei, og plus den andre.
    Er klar over at jeg ikke får plus til GO-pris da.....
     
  5. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det kan du, fram til 1 dag før avreise. Men det må være ledige seter i biz. Noe det er få av, spesielt nærme avgang :(
    Hvis det er ledig biz nå tror jeg faktisk jeg ville vurdert å kjøpe 10000 poeng for 250 euro? Eller kanskje skaffet de gjennom trumf ved og kjøpe de av noen som har noen hundrelapper på trumfkontoen :)
     

Del denne siden