Yep, jeg tror det er det jeg lider av…
Det neste drøye halvåret er nokså ferdigbooket allerede: en svipptur til Australia (SQ C) i januar og en CT i first til Thailand (ad omveier) i mars, langhelg med SQ i juni er praktisk talt i boks (tidsrom og bankkonto er reservert, destinasjon: Singapore/Kuala Lumpur?), og innimellom en rekke korte (både i tid og distanse) europaturer. Alt er vel greit, da, jeg kan roe meg ned? Booking-genet kan endelig gå i dvale?
Neida: det renner selvfølgelig på med tilbud: F&F med SAS, så nye Point Bargains denne uken, BA med gode F-priser til Junaiten, Qatar&Turkish kjører kontinuerlige C-tilbud, Accor Private Sale, Hilton Flash Sale, og nå, Black Friday… Fristelsene er overalt! Hva skal en stakkar gjøre? Jeg mener: man har jo bare en gitt mengde feriedager… Nytter lite å gå til sjefen og si «Jeg MÅ ha ekstra feriedager pga sykt gode tilbud på Now or Never til Chi-town»…?
Er den eneste løsningen på problemet å slå av interweb? Koble seg av grid’en, og komme tilbake først en gang rundt juli ’18, med blanke ark/kalender og fargestifter tell?
Synes at det burde opprettes en støttegruppe for sånne lidelser.
Forresten, det finnes vel allerede.
Her.
Ha en flott helg folkens!
(Forresten… hva i alle dager skal man servere på fredagskvelden, nå som Joker ikke lenger bankroll’er trumfkontoen med tacopoeng…?)
Last edited: 24. nov 2017