Booking-abstinenser!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 24. nov 2017.

  1. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,014
    Likes mottatt:
    6,506
    Bonuspoeng:
    183
    Yep, jeg tror det er det jeg lider av…

    Det neste drøye halvåret er nokså ferdigbooket allerede: en svipptur til Australia (SQ C) i januar og en CT i first til Thailand (ad omveier) i mars, langhelg med SQ i juni er praktisk talt i boks (tidsrom og bankkonto er reservert, destinasjon: Singapore/Kuala Lumpur?), og innimellom en rekke korte (både i tid og distanse) europaturer. Alt er vel greit, da, jeg kan roe meg ned? Booking-genet kan endelig gå i dvale?

    Neida: det renner selvfølgelig på med tilbud: F&F med SAS, så nye Point Bargains denne uken, BA med gode F-priser til Junaiten, Qatar&Turkish kjører kontinuerlige C-tilbud, Accor Private Sale, Hilton Flash Sale, og nå, Black Friday… Fristelsene er overalt! Hva skal en stakkar gjøre? Jeg mener: man har jo bare en gitt mengde feriedager… Nytter lite å gå til sjefen og si «Jeg MÅ ha ekstra feriedager pga sykt gode tilbud på Now or Never til Chi-town»…?

    Er den eneste løsningen på problemet å slå av interweb? Koble seg av grid’en, og komme tilbake først en gang rundt juli ’18, med blanke ark/kalender og fargestifter tell?

    Synes at det burde opprettes en støttegruppe for sånne lidelser.

    Forresten, det finnes vel allerede.

    Her.


    Ha en flott helg folkens!
    (Forresten… hva i alle dager skal man servere på fredagskvelden, nå som Joker ikke lenger bankroll’er trumfkontoen med tacopoeng…?)
     
    Last edited: 24. nov 2017
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Det du har i boden vell.... :)

    Bare husk å server rikelig med Cola..
    C
     
    Last edited: 24. nov 2017
    Are, funkenstein and Oslo1989 like this.
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Finn deg en jobb hvor hjemmekontor i 2 uker et helt ok :)
     
    funkenstein liker dette

Del denne siden