Bort i August

Tråd i 'Reisemål' startet av Helikopter, 12. juni 2014.

  1. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Etter mye jobbing i sommer har jeg ferie fra 1-10 august. Da må man finne på noe sprell. Men jeg trenger litt inspill.

    Alternativ 1. Shopping
    Det hadde vært kjekt å reise over til NYC med en tom koffert. 10k for biz med BA over blir fort dyrt. Får neppe med noen "fornuftige" mennesker på det. Økonomi er så dyrt at jeg ikke ønsker å betale for det.
    Finnes det andre shopping-byer? Hvertfall så "billig" som USA da.

    Alternativ 2, ikke shoppingferie.
    Bare slappe maksimale mengder av.
    Finnes det noe lukrativt nedover i Øst-Europa? Tenker Polen, praha osv? Ser for meg late dager i solen.
    Ser også at BKK HKG, SGN og SIN dukker opp til rundt 5k. Her går det vel fort an å hoppe litt videre, eller bli i byen. Men regnsesongen er vel godt i gang og?

    Åpen for forslag. Gjerne tak på rundt 10k for fly og hotell.
     
    tommy777 liker dette
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Litt på siden av det du spør om her, men Polen har MYE bra hoteller til latterlige priser. Prisnivået ellers er også temmelig bra. Warsaw er kanon i august, varmt og fint. En drøss av gode hoteller der med basseng, trening og bar. Har selv brukt Intercontinental der med stort basseng (innendørs) og restaurant som serverer struts, alligator etc. Kostet fint lite å bo der.
     
    Scandi, tommy777 and Helikopter like this.
  3. Lush

    Lush Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Kan anbefale Montenegro og Beograd.. Virkelige billige hoteller og endnu billigere shopping samt mad og drikkelse. I Montenegro vil jeg anbefale Budva.
     
    Scandi and tommy777 like this.

Del denne siden