Perverst, vil noen kanskje kalle det når man plasserer 3-åringen i 1K på Lufthansas 747-8. Bedre å gjøre det før de begynner å ta det for gitt, sier jeg. Ha en fin dag!
God morgen fra Denpasar. Har plassert meg i en liten lounge med 56K internett fordelt på oss 30 som er her. Bare 40 timer til jeg lander i Norge nå.
God morgen fra hovedstaden. Noen har påskeferie, jeg skal på jobb. Dessverre har jeg ikke en eneste flytur i påsken, vi ble hjemme fordi vi skulle få levert ny bil i dag. Det er nå utsatt, så da er vi hjemme uten bil (solgte den gamle, siden ny var rett rundt hjørnet..). Men, Eb-kontoen vokser (etter å ha vært under 20k for en tid tilbake), og snart kan jeg begynne å planlegge en CT-tur. Ønsker alle en god mandag, enten du er på jobb, på påskefjellet, ombord på et fly, i en lounge, eller hvor du nå enn er.
God morgen fra Beijing. Her er man plassert i business loungen og blir sittende noen timer. Men for de som lurer, Air China F leverte veldig bra! Strålende service fra start til slutt. Dette er ikke noe som står tilbake fra de andre store i Star. Det er dog ingenting å snakke om før flyturen eller så fort man har kommet av flyet. Her er det nok Lufthansa som troner.. Til tider mye turbulens, men vi kom frem i samme fasong som vi dro. Og jeg føler meg litt snytt, flighten var under 9 timer og det er ikke vanlig, så burde hatt halvtime til....
Så morro! La oss få en mer utfyllende rapport når du er hjemme igjen da.. Slik at man kan begynne å vurdere disse, hvertfall på hjemreise fra Østen.. Her er det arbeidsuke et par dager, dog med lite/ingen innkommende e-post, så blir nok litt candycrush og et par/tre runder på IF... God Påske! C
God morgon frå det austfinnmarkske! Her er det éin ting som gjeld nett no: Påskelabyrinten Ha ei fin stille veke, alle saman!
God formiddag fra Tromsø hvor det akkurat nå er oppholdsvær, men hvor snøbygene lurer rundt hjørnet. Dagen tilbringes på kontoret og det er ikke mange andre her, men siden man tok en utvidet vinterferie er det like greitt å være på kontoret når det ikke er påskevær utenfor. Ingen flyturer på planen denne påska, og neste tur blir til Barcelona i april på bedriftsfotballturnering. Ha en givende mandag!
God morgen fra SAS loungen i Oslo. Havregryn og Apfelschorle markerer start av reisen. FRA kl 12:50. Litt tidlig, men hotellet var skjedelig.
God morgen fra Norges andre hovedstad, Gran Canaria.. Venter spent på om budet mitt på oppgradering til PLUS går gjennom, hadde fullklaff på vei ned med seatblock og alt som følger med av Europaluksus..
God formiddag fra Alicante.. som de 2 eneste har Jr og jeg testet bassenget på Melia i dag. Det var like varmt som å hoppe fra brygga i Bodø tidlig en januardag, full forståelse for at ingen andre prøver.
God dag fra Bodø! Påskens første skitur er gjennomført og nå ligger jeg på sofaen med en snorkende engelsk setter i fanget. Fint vær og føre i dag.
God ettermiddag fra Free Champagne Terminal ((c) @Upsaker) på FRA. Her nytes freden, roen (i alle fall etter at den høylytte russeren, i telefonkonferanse om noe jeg bare antar var fortreffeligheten av Novichok, endelig forsvant) og Roederer'n i påvente av å innta 1K i 747-8 til HND. Håper bare 3-åringen i første post ikke tømte LH for champis... Ha en sprudlende dag!
God kveld fra FRA. Venter 7 LH Loungen på Min forsinket flight TK923 til BKK. Blor sete 12K på en 777-300ER. Men 6 timer på flyplassen er møøøøp Gleder meg til min først BIZ på langdistanse