Bortskjemt mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ILS2, 26. mars 2018.

1. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg forhåndsbestilte et barnemåltid, men stod fritt til å velge hva det måtte være fra "voksenmenyen" også. Tenkte å la han prøve kaviaren på returen...

TOS_EBG and Oddvar like this.
  2. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    575
    Bonuspoeng:
    93
    Oppgradering gikk gjennom, men når jeg skulle velge sete var det 2 stk F seter, 1 stk D og 1 stk B ledig.. Så det ble jo god tone hos min bedre halvdel når jeg oppgraderte med hennes poeng så vi ikke får sitte sammen... Får håpe bakkemannskapet kan trylle litt på Torsdag.. Noen som har erfart dette tidligere?

3. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har aldri prøvd å be om å få bytte sete i gate, men det har skjedd eit par gongar at eg har spurt andre passasjerar om dei kunne tenke seg å bytte sete (har aldri prøvd å bytte vekk midtsete, men har bytta til midt). Har forklart kvifor eg vil bytte, og fått ja dei gongane eg har spurt. Det er massevis av snille og trivelige folk ute på reise kvar dag. :) Håpar det ordnar seg.

elgaaen and RoadKing like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ble en gang spurt om å bytte bort 62K i 2 etg på BA 747. Jeg sa nei. Vedkommende spurte «why not».
    Jeg sa som sant var, at det var det beste setet i flåten.
    Han skjønte ikke det. Men vindusplass, fri utgang og enormt med rom til bagasje. Ingen seter matcher det.

Earl, Kristian and elgaaen like this.

Del denne siden