Boston - tips?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KristianR, 28. juli 2023.

1. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

Har booket en CT-reise til Boston i slutten av september.

Hvor bør man bo? Har dere noen hotelltips som ikke koster skjorta? Ser ut som det er svindyrt de fleste steder.

Takk på forhånd :)

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,661
    Bonuspoeng:
    183
    Både Intercontinental og Indigo kommer inn på rett under 4000kr per natt, noe lavere enn det er vel ikke logisk å forvente med dagens kronekurs

3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    Har aldri vore i Boston, men det kan vere ein idé å sjå seg om etter hotell langs metrolinjer i utkanten av byen eller i rimelig "pendlaravstand". Til dømes ligg Arcadian Hotel Brookline (3,4 * på Google) rett ved eit metrostopp. Litt lenger vekke frå sentrum ligg og Beacon Inn (3,8 * på Google) som er heilt nede i ca 1600kr /natt.

Edit: Anar ikkje kva slags strøk dette er.

Last edited: 28. juli 2023
    Cumulus and Wiolenze like this.
  4. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk ut det nye Yotel i Seaport-distriktet. Jeg skal til Boston i oktober og hadde samme utfordring som deg. Etter å ha fått noen prosenter for å melde meg inn i fordelsprogrammet, endte jeg opp med en regning på 708 dollar (med alle skatter og avgifter) for fire netter. Såpass mye bedre pris enn øvrige hoteller i byområdet at jeg nesten ble mistenksom, men dobbeltsjekket alt, og det virket veldig bra.

5. Margrete

Margrete Medlem

Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg kan anbefale The Mariners House i Boston https://marinershouse.org/index.html men jobber du ikke på sjøen så vil det ikke være aktuelt, da det er kun for sjøfolk. Billig og sentral overnatting. Frokosten var god også, men det er en del år siden jeg var der.

RoadKing liker dette
  6. Cumulus

Cumulus Medlem

Likes mottatt:
    279
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis du er villig til å bevege deg litt vekk fra sentrum vil jeg anbefale å krysse elva over til Cambridge. I området nord for Harvard universitetet finner du ofte hoteller som er rundt halve prisen av Boston sentrum, og det er også et veldig trivelig område.

Sør for Boston sentrum er det en del områder som er lite hyggelige, så skal du den veien bør du gjøre litt research først. Her er et kart over kriminalitet fordelt på områder, men vet ikke hvor oppdatert det er: https://images.app.goo.gl/PyrHPcUHtQmh8mUU7

Del denne siden