Har idag OSL-FRA-VIE-TPE-KIX (tre første legg LH, OS og BR i C og siste BR X). Kommer frem morgen fredag. Kan bytte til OSL-FRA-BKK-OSA (LH, TG x2. Alle i C) Kommer frem på ettermiddag torsdag. Har flydd BR C flere ganger og veldig fornøyd. Kun flydd TG i F. Ingen erfaring med TG C. Bytte eller ikke?
Har kun reist TG C BKK-SIN i 350. Syns det var bra, men samtidig glad jeg ikke skulle tilbringe natten der da det føltes litt trangt ut. Jeg har kun prøvd BR sin 777 og var veldig fornøyd med det. Hadde nok valgt det over TG C. Legger ved noen bilder fra TG C under. Jeg var egentlig stappmett etter en tur innom SilverKris på BKK, men av det jeg prøvde fra TG så var det god mat. Men til syvende og sist så er det viktigste for meg en komfortabel stilling å sove i, og der har jeg det trolig bedre i en av BR sine 777 enn TG sin 350.
Jeg tror faktisk jeg hadde byttet selv om jeg trivdes veldig godt i BR C. Formelen er enkel: Alt i C > noe i X Spesielt om du har kommet over en VIE-TPE som mellomlander i BKK.
Hadde selv LHR-TPE-BKK med mellomlanding i BKK med BR C.... Byttet det lett ut til fordel for TG C. Flyr BR C hjem i september.
Bumper denne, dog spørsmål om bytte av BR C mot TG F. Har i dag OSL-VIE-BKK men mulig at bytte til LHR-BKK med TG F…. Returen fra BKK er TG F. Aldri prøvd Eva før. Innspill….?
No-brainer dette også tenker jeg... F > C Spesielt med tanke på mulighetene for F i fremtiden kan bli litt begrenset..