Brisbane et halvår

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Helikopter, 18. febr 2015.

  1. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ut som om det blir et halvår i Brisbane på undertegnede fra Juli - Desember. Selv om det knapt har blitt søkt om studieplass er planene for hvordan man skal utnytte denne nye bosituasjonen best mulig fra et miles perspektiv.

    Det første som slår meg er hvordan jeg skal komme meg ned dit. Med Emirates er det gjort i 2 hopp. Det er stort sett positivt med tanke på Emirates BonusfeberGull™. Samme med Thai og EBG statusen min. Men å sitte alle disse timene i økonomi er ikke noe jeg har lyst til.

    Jeg har dryge 100k EB points, 100k Divinded miles og 45k Avios hos BA. Av turer planlagt det halvåret blir det hvertfall en tur til Singapore og kanskje en til Hong Kong.
    First til Japan/North Asia og Eco derfra?
    Utnytte Emirates statusen så mye jeg klarer sammen med Qantas?
    Loyal mot *A?
    Tenker og på Qatar sine 2-1 tilbud, men de har vel begrensninger på hvor lange stays man kan ha?
     
  2. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Fløy med Emirates til nettopp Brisbane i fjor sommer! Business hele veien ned og hjem, men ble oppgradert til first...Nok om det..! Hvis du fly med business til Brisbane med Emirates, sørg da for å ikke mellomlande i singapore, men heller fly direkte fra Dubai, å komme seg på A380, med bar bak i flyet! Den likt ejeg veldig godt! minglet og my god drikke!! :D Skal sies at jeg er Emirates-fan også.. Men ivertfall mitt syn! :D Brisbane er forøvrig en kjedelig by, så om du har mulighet, kom deg til Surfers Paradise!! :D
     
    Helikopter liker dette

Del denne siden