Det der så bra ut. Hva kostet vinpakke? Ser de egentlig har hyggelig pris inkl middag i sommer. Bar-prisen er 2450kr. For 500 kr mer er middag for to pers inkludert. Er frokost inkludert i overnattingen?
Den middagen er ikke i Speilsalen, men vinpakkene der koster fra 1290 til 7500,-. Frokost ser ut til å være inkludert i alle rater.
Om du planlegger en tur innom Credo også, og om du ikke allerede har en bestilling: følg Credo på Facebook, der legger de ut om de har fått avbestillinger, om du er heldig får du "hopppe på". Mulig speilsalen har noe lignende, det har jeg ikke sjekket.
Et opphold i Palmehaven får meg alltid til å tenke på Poirot og Miss Marple Forventer liksom at en eldre, pent kledd kvinne skal rope ut på engelsk: "Help, someone's killed my husband!"
I juli stenger Michelin-restauranten Speilsalen for oppussing. En ny kaviarbar skal trekke flere internasjonale gjester. https://www.dn.no/smak/restauranter...ten-speilsalen-etter-ett-ars-drift/2-1-825836
Dette tror jeg er mer et utslag av kjøkkensjefens kreative hode, og ikke logistikk. Mange kokker i denne ligaen som gjør valg som fremstår irrasjonelle for folk flest (herunder meg da Fäviken stengte sesongen før jeg hadde linet opp alt for å dra dit )
Vi bodde nylig på Britannia, og kan varmt anbefale dette som kanskje er Norges beste hotell? Vi bestilte et Superior rom via LHW.com og ble oppgradert to klasser opp til Delux rom. Kan også anbefale Afternoon Tea og deres a lá carte frokost.
Absolutt et IF- vennlig sted. Husets champagne et også helt fabelaktig. Dropp eventuelt vinpakke og kjør bobler .
Men det kan være lurt å bestille hurtig hvis man skal oppleve dette eventyret https://www.mn24.no/sistenytt/2021/...lioner-kroner-p%C3%A5-to-%C3%A5r-24344526.ece
Reitan håver inn brukbart på Remakundene sine, og jeg tror ikke han har lyst å skrinlegge sitt drømmeprosjekt, men det er grenser for hvor mye tap bønnetellerne vil godta. Snakker på vegne av en venn som har vært igjennom en lignende runde, dog 2-3 størrelsesordener mindre verdi