Før jeg går gjennom flyvningen, så må jeg ta et lite tilbakeblikk til Madrid.
Sjekket ut fra hostellet kl 12.00 og gikk rundt i Madrids gater i 5 timer, før jeg dro til flyplassen.
Herre Gud for en drittflyplass MAD er.
Eller, det er ikke akkurat at den er så dårlig, den er bare så jævlig stor.
Fra terminal 1, 2 og 3 til terminal 4 tar det 10 minutter med metroen.
Så må man selvfølgelig ut i satellitten til Terminal 4, som er 4-5 minutter med tog.
For ikke å snakke om alle etasjene man må opp og ned. Først kommer man fra metroen, som ligger i kjelleren, så til innsjekk som vell ligger i 4-5 etasje, så gjennom sikkerhetskontrollen (som gikk veldig rakst for seg) og så må man ned 4-5 etasjer for å ta toget over til satellitten og så må man opp igjen til gatene.
Når jeg endelig kom meg til loungen var jeg helt kjørt og hadde ikke spist på mange timer, så var klar for litt mat.
For en skuffelse.
Lar bildene tale for seg selv.
View attachment 57598
View attachment 57599
View attachment 57600
De eneste varmrettene var en lunken omelett og chamignon. Snakker om å gjøre minst mulig ut av et stort buffet-bord.
Etter å ha spist litt mat tok jeg meg en dusj.
View attachment 57603
View attachment 57604
Her var det ingen kø (og heller ikke varmt vann), så det gikk rakst for seg.
Gikk så tilbake til buffeten en tur i håp om at de hadde fått noe nytt, men gikk slukøret der i fra. Samme gamle omeletten.
Kom så plutselig på at jeg ikke hadde bestilt overnatting i London, så før jeg gikk til gaten ble DoubleTree by Hilton Heathrow i all hast bestilt.
Det var dog en bar i loungen, med to bartendere og rikelig med sitteplasser uansett hvor man gikk.
Alt i alt ingen plass man kommer for en kullinarisk opplevelse.
Vis alt...