Overhodet ikke, alle vil jo ha mest bang for the buck? Folk flest er ikke så nøye med ting de ikke opplever/kjøper til daglig, men når man er proff, så teller de små detaljene. Det ER forskjell på folk
Var ikke gjengen her inne jeg nødvendigvis siktet til Alle som henger her inne vet jo at de er helt crazy Skal vurdere å starte en egen tråd med en litt mer utdypende forklaring på dette med bookingklasser osv.
Det er derfor vi er her. Så vi kan meske oss i info og bygge oppunder vår galskap. I tillegg dele tips og råd om hvordan ikke omverden skal oppfatte oss som sinnssyke
Følte meg litt på kanten gal da jeg startet en dialog med CSM om bord SIN-SYD i natt. Spurte om forskjellen på en CSM og en CSD som de hadde på BA11 LHR-SIN. Mixed fleet vs World-wide fleet. It's a union thing. Mixed fleet har med ansettelse før/etter 2010 å gjøre. Andre betingelser. CSM på BA15 kom og hilste, men det gjorde CSD på BA11 også.
Hei, Har booket BA763 førstkommende fredag OSL-LHR. Jeg får opp denne seat-mapen i EF, Noen som drar kjennskap på denne ?
Det minner merkelig merkelig på denne: http://www.seatguru.com/airlines/British_Airways/British_Airways_Airbus_A321_C.php Og det vil vel si at du vant i 321-lotteriet.
Det er riktig og gjelder forsåvidt alle selskaper. Det er helt sikkert noen her inne som har erfaringer med hvor mye equiptment change det er på ruta.
Da er vi på samme fly, sitter på 4F. Har ligget inne med A321 intl config siden jeg booket i januar. Ser ut til å ha vært høy frekvens av A321 på 763 denne måneden iflg flightaware
Fløy den lørdag for 1 uke siden, dette er A321 i international version. Skikkelige Club World seter, og litt ekstra luksus følelse mellom Oslo og London
Forøvrig har Fnate kommet med anbefaling til seter i A321 int version her: https://insideflyer.no/forums/threa...ket-sete-skal-jeg-velge.333/page-2#post-90692
Tenkte å dele en positiv opplevelse fra BA. I fjor høst fløy jeg Oslo-London-Hong Kong-Brisbane-Hong Kong-London-Oslo, dog med Cathay og Qantas mellom Hong Kong og Brisbane. På veien nedover fra London til Hong Kong fikk setet mitt seg et klikk og ville ikke ned i liggende posisjon. CSM beklaget på det sterkeste, og fikk to kollegaer til å fikse setet etter middagen var unnagjort. Fikk dermed 7-8 timer på puten. Når det var tid for frokost, ville ikke setet bevege seg opp igjen fra liggende posisjon. Da ble det klappsete sammen med besetningen i galley under landing i Hong Kong. Etter noen e-poster dunket det inn 15.000 Avios på kontoen. God service av BA!
Lignende erfaring fra BA275 for et par uker siden. Skjermen ville ikke låse seg i "riktig" posisjon, CSM lekte MacGyver i 20 minutter før hun ga opp, og lovte Avios-kompensasjon (12 000 inne på konto 5 dager etter flygningen). Tydelig at dette er noe som funker bra hos BA