Bruk av CT ved bestilling på sas.no

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TOSflyer, 05. nov 2018.

  1. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Trenger litt hjelp av ekspertisen her inne. Tidligere når jeg har bestilt bonusreise på sas.no har jeg fått beskjed om at jeg har flere tilbud tilgjengelig, og kan selv velge mellom å bruke CT eller Fly Premium fra SAS Mastercard.
    Når jeg logger på nå får jeg ikke dette valget, men ser at SAS MC rabatten blir trukket fra automatisk når jeg velger business. Kan man ikke lenger bestille CT-bonusreiser med SAS på nett? Får heller ikke opp CT som mulighet når jeg søker etter bonusreise med Star Alliance
     
    Last edited: 05. nov 2018
  2. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Er du inlogga som normalt? Du kan evt. teste i ein anna browser i tilfelle det er krøll lokalt?

    Testa akkurat her og får opp både mulighet for CT og SAS MC-rabatt ved forsøk på å booke på SAS.no. Får også CT-rabatt opp ved søk i heile Star-Allicance.
     
  3. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Innlogget som normalt. Får prøve igjen litt senere. MC-rabatt blir som sagt lagt til automatisk, men har pleid å få valget...og vet jeg har CT tilgjengelig

    EDIT: tydeligvis nettleserproblem. Kom opp som normalt da jeg gikk inn via telefon
     
  4. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Er nok noke muffens hos SAS ja, ser at CT'en min "forsvann" også no når eg prøvde å søke opp nye destinasjonar. Ordnar seg nok etterkvart :)
     
  5. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Opplever selv mye problemer i nye Star Alliance bookingverktøyet. Har forsøkt å booke seter fra USA til Asia på SQ22, og det feiler hver gang. Feiler også motsatt vei. Noen som har klart å få bekreftet en slik booking på nett? Dette skjer selv om flyvningen viser 2 ledige seter eller flere.

    Skjermbilde 2018-11-05 kl. 11.28.59.png
     
  6. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Så rart. Jeg klarer å velge den flighten og legge til rabatten... men har ikke klikket "Fortsett" da jeg ikke har nok poeng akkurat nå.
     
  7. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Klarer også å velge den samt gå videre til neste steg. Men steg 3, altså betalsteget, feiler. Jeg blir da redirected til søkeresultatene igjen. Noen som kan sjekke på sin side om de opplever det samme?
     
  8. Stavangeren

    Stavangeren Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fikk opp CT som valg for fem minutter siden.
     

Del denne siden