Gir 20596 EB-poeng pluss connecting. Ganske bra deal for pengene det https://www.secretflying.com/posts/...to-seoul-south-korea-for-only-e991-roundtrip/
Budapest er faktisk en av de fineste byene i Europa, masse kult å se der, og Sør Korea er fantastisk både på høsten og på våren og besøke, så en weekend i Budapest og 10-12 dager i Seoul er en ganske så god kombo, ikke noe å kimse av det. Kvaliteten på kjøkkenet er også bra begge steder, så hadde behovet for poeng vært der for min del, så kunne jeg fint gått for den dealen selv om det er LOT som flyr
F hos LOT er økonomi, så siden tilbudet gjelder Business vil jeg tippe man får bookingklasse C eller D (disclaimer: har ikke dobbeltsjekket).
Det kommer opp som F på bookingsiden. Hadde en flyvning med LOT i Europa på business i sommer som også var F. Tipper det er klassen de benytter for de billigste biz billettene og promo-deals, så er det heller SAS som ikke har oppdatert siden på en stund
Det virker som at SAS IT avdeling ikke har hengt med i svingene her ... så her er fasiten Så kikket jeg på hva jeg fikk opp: Her jeg jeg at LOT har F som Business, så det er 100% på SAS, men hvis du er en som jakter etter poeng og status på lufthansa så får du 150% eller 175% avhengig av status du har hos dem Kilde: Where to credit to
Er LOT så ille? Jeg har ikke reist med dem så er nyskgjerrig. Hvordan måler de seg med selskap som Asiana, Korean Air, Lufthansa, KLM og Finnair (som er naturlige alternativ når en tenker Seoul)
har sett endel reviews at service er ekstremt dårlig. de har kanskje et litt annet syn på service i polen?
Men fortsatt litt forvirrende hvor mange EB poeng man får eller om man får poeng i det hele tatt når man leser denne tråden.
Det er 5.073 miles mellom BUD og ICN. Miles blir rundet opp til nærmeste 100, med bookingklasse F får du 100% opptjening i Eurobonus, altså 2 x 5.100 = 10.200 miles for t/r BUD - ICN
Klasse F på LOT gjev 100% hos SAS. Syns faktisk ikkje lot er så ille, har fått god mat. Ein slepp den ‘hola’ til beina. Så eg har sovi godt ombord på deires 787-8. Service har vore varierande, men det er den jo også hos andre.
Siden det er mellomlanding i Warszawa blir det først 336 miles dit og så 4814 miles til Seoul. Det rundes opp til nærmeste 100 så da bør der bli (400+4900)*2 som er 10.600 miles.
Skal jo være direkte? Non-stop, Business Class, Christmas flights from Budapest, Hungary to Seoul, South Korea for only €991 roundtrip with LOT Polish Airlines.
Er direkte ja. Hvis noen skal dra på poengsanking er TAP sin pris bedre, uten at det krever noe spesiell posisjonering annet enn å komme seg til Gardermoen