BUD - ICN med *A i C og 100 % EB til 991,- Euro

Tråd i 'Reisedeals' startet av watchaddicted, 02. aug 2019.

  1. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Flyr de til Seoul?:)
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,385
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, men det er et godt poeng all den tid overskriften på denne tråden nok lover litt mer en den det som blir gitt en stakkars EB poengsamler.
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Jaggu. Er det en rute de alltid flyr?
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Får ikke opp på alle datoer, men den finnes.
    Veldig rart at Lot flyr direkte fra Bud til ICN, er det ikke?
     
  5. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,562
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    jgroneng and Upsaker like this.
  6. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg ville nok slått til på dette tilbudet (spesielt nå som Wizzair flyr fra SVG til BUD) om det bare hadde passet med reiseperioden. Har planer om Jeonju i Sør-Korea neste år i forbindelse med en festival som går av stabelen i begynelsen av mai. Dessvere viste det seg at tilbudet ikke varte så lenge :( Fant bare til uti mars. I april/mai ble det et prishopp som gjør et rimeligste ender på i underkant av 17 k (pluss posisjonering til BUD). Det er ikke noen superdeal akkurat for et selskap som LOT. ;) Da er det jo bedre flyselskap en vel kan få til Seoul bis for en rimeligere (?) pris. Takknemlig om noen har noen tips, selv om det kanskje ikke akkurat er noen bestemte kampanjer å vise til nå, men erfaringsmessig selskap, hvor jeg bør posisjonere meg osv. Har merket meg at en gjerne får bedre priser om man forsøker f.eks LHR-FRA-ICN enn f.eks FRA-ICN, selv om "direkteruten" fra Tyskland er med samme flyselskap. Har som mål for neste år å fly i A350 for første gang. Synd at Lufthhansa kjører 2-2-2 på A350 per i dag. Gode alternativ med 1-2-1 til ICN hadde vært supert. :D
    Mulig Asiana er beste alternativ da... om de bare hadde hatt noen gode kampanjer på bis. :D
     
    Last edited: 06. aug 2019
  7. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Ser at de også flyr til ORD og LCY fra BUD. Rart.
     

Del denne siden