Hvor bør jeg dra 16-18 februar ? Temaet er avslapping Problemet er at jeg må reise utpå kvelden fra TRD. har EB poeng som kan brukes
Ettersom dette er starten på vinterferien i mange fylker er det nok veldig trangt om bonusbillettene. Jeg hadde nok tenkt på Spania som en liten "avslapningstur". Barcelona, dog kanskje litt kaldt. Las Palmas er jo varmt og greit, men er langt for en weekend. Malaga? Alicante?
Men når han ikke vil fly i 3t kan det være hvor varmt det bare vil i Barcelona Men jeg er helt enig med deg Are
Ja noen som har anbefaling til et flott spa anlegg i en av disse byene? Ellers takk for tipsene, Barcelona har vært bra men da må jeg være borte et par dager ekstra
Hvis du ikke trenger noe svært og supermoderne spa type The Well/Farris Bad er Ni’mat Spa i Kong Athur Hotel sentralt i Køben en hyggelig plass hvis det ikke er for mye folk. Ni’mat har også spa i Clarion hotellet ved CPH men kanskje ikke så intressant å bo der... http://www.arthurhotels.dk/hotel-kong-arthur/rooms/spa-rooms/
Usikker på om LOT har direkte ruta til Tallinn de dagene du skal reise. Men vi har jo ruta til ARN på kvelden, så det åpner jo opp litt mulighet til Tallinn.
Slenger meg på London, selv om du kommer seint fram. Med tanke på at det er helgetur i vinterferie helga, og du får tur/retur for under 3000 med setereservasjon og bagasje. En del bra hoteller å velge i også, anbefaler Trafalgar by Hilton for eksempel.
Som det ser ut som blir det København eller Oslo, resten er utelukkende dessverre p,g,a flytider som er ugunstig .. men takk for tipsene alle sammen.