Nå som jeg har lest litt om hardware til long haul business som Air France og KLM tilby. Er det riktig av meg å anta at alle 777'ene hos KLM sannsynligvis vil ha den nye kabinen når vi går over til ST? Er det det samme hos Air France også (bortsett fra leisure-rutene)? Det ser ut som Korean air også skal fornye sitt biz-produkt. Blir spennende å se hva det blir. China Airlines long haul biz-produkt ser ikke så verst ut!
Aner ikke noe om HW på KLM, men har gått fra å håpe at Asiana/Korean-fusjonen går åt skogen til nå å heie på at det løser seg
Bra at du nevnte det, jeg har glemt at Asiana og Korean Air har en pågående aktivitet der. Jeg har absolutt ikke noe i mot dersom Asiana går ut av *A og over til ST. Men på en annen side, så er det ikke sikkert at det blir noe av fordi en slik fusjon vil føre til det nye selskapet bli for dominerende.
Uten at jeg har testet det virker da Virgin upper class som en ok måte å reise på. Litt tacky fargevalg kanskje, men upper class wing på Heathrow med club house er stor med noe a la carte og betjent bar. De har vel også en liten bar i flyet. De har jo ganske greit med destinasjoner også, både øst, vest og sør. Men, man må jo gjennom det helvetet som er security i UK, men det har man jo ofte måtte lide seg gjennom med SIN og ANA.
VS er absolutt et ok produkt, selv om den nye konfigurasjonen har litt smale seter i C. Revenue-prisene er imidlertid helt hinsides for oss som er vant til ganske moderate priser i C hos SK.
Det ser ut som Virgin Atlantic har et bra biz-produkt! Litt synd at de ikke er så godt representert i nord-øst og sør-øst Asia.
Ser ut som China Airlines har et interessant produkt som heter «Sky Lounge» i deres A350 og B777-300ER. https://www.china-airlines.com/us/en/fly/on-board/fleet/cabin_introduction/premium-business-class
Nye produkter i China Eastern ser da også nice ut, og de har vel bra med europeiske destinasjoner? Det største tapet jeg ser er at vi ikke har en Japansk partner, og TG... edit: east, ikke south
Kjenner ingen som har flydd med China Southern utan å blitt fråstjålen delar av den innsjekka bagasjen. Styr til hel**** unda!
Trodde China Southern har gått ut av ST? Riktig nok har de tett samarbeid med flere ST-flyselskaper, men ingen automatikk at vi får bestilt deres bonusbilletter?
My bad, her gikk det fort i svingene med multitasking på tlf foran tv. China EASTERN - ikke SOUTH. De gjør det jo ikke lett for oss med så like navn. Men deres nye produkt i a350 ser jo nice ut?
Da jeg var i Taiwan i september reiste jeg nedover med China Airlines A350 og opp med EVA Air 787-10. Begge svært gode produkter, men tror jeg rangerer China Airlines et ørlite hakk over EVA air på tross mangel på pysj hos CI. Gode seter, vennlig crew hos begge. Maten var marginalt bedre hos CI. Totalt sett er ikke CI i ST noe jeg ser jeg mørkt på i forhold til EVA Air ihvertfall.
Jeg tror CI blir den nye BR for oss. Håper at det blir god tilgjengelighet for oss når den tiden kommer.
Jeg kan nevne Aero Mexico, dette flyselskapet er ganske bra de har oppgradert flyflåten ganske så kratig rett før og under pandemien så det er gode muligheter der, og det er ikke så mange rapporter fra de nye flyene, men de er på vei, så det blir økte muligheter i det området av verden Mitt forslag er Antigua Guatemala, ganske fin by å besøke
Air Europa holder også på å frase ut de gamle kabinene, og holder på med innføring av nye kabiner, så de kan også by på en hyggelig overraskelse i fremtiden Destinasjoner kan du se her, ett par bra alternativer der også
China Airlines har ett bra Business Produkt De har også ganske så spesielt rutenetverk, så de blir en slags variant av EVA air De har fått mye skryt av andre youtubere også, sånn som denne fyren her
Du har også China Eastern Airlines, de er ganske bra i business, setene er designet til å være første klasse, og de har service på nivå med første klasse bare de kalles business class