Busniess Class Thai OSL- BKK

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av yukho, 23. aug 2015.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har tatt direktefly fra OSL til BKK med Thai? Boeing 777-300, skal fly den snart, hvordan er den?
     
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    TG955? Fløy den på eco, og det var faktisk helt ok. Hvertfall så lenge jeg hadde mine QC25..
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Samme som Blaa sa :)
     
  4. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Fløy den i biz for 1 måned siden. Helt topp egentlig. God plass, god mat og hyggelig crew. God tur!
     
    yukho liker dette
  5. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Skal en tur i sept/okt, men det er altså eco ;)
     
  6. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    TG0955 ned og TG0954 tilbake, det er samme fly kanskje?
     
  7. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Nei ikke samme fly men samme type
     
    yukho liker dette
  8. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Fløy på eco innklemt mellom to medstudenter, bra tur, grei mat og god service. Så tror du kan forvente en god tur på business.

    TG0955 skal være TG0954 som har turnover etter en god del timer i Oslo..
     
  9. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Har fløyet den i C
    Pass deg for Gin Tonic mixingen ombord, den kan være farlig ved landing i 40graders varme.
    Gode seter, grei service og OK mat er vel min oppsummering. Ikke helt top-notch.
     
    agrims and Darkcho like this.
  10. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Har et par turer med TG955/954 i Royal Silk og jeg er ihvertfall godt fornøyd. Men så er ikke jeg bortskjemt med turer i businessclass heller da, så min erfaring er kun med Thai og SAS.

    Har skrevet om en tur på siden min om noen vil lese mer om den. På tur med Thai Airways
     
    Fnate, Larata and Herlov like this.
  11. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Det var en god opplevelse i ECO, god plass, god mat... også løper de rundt med drikkeservering hele tiden!
     
  12. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skal teste regional business (744) og longhaul business (773) i november. Jeg gleder meg! Selv om jeg har hørt at servicen er litt hit or miss, og man kan risikere å få nærkontakt med en skikkelig nebbete CC.
     
  13. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Helt topp til HK , 4 dagers helg , for to uker siden i C. ( Bonus TG MP, pris $ 30 pr pax ). Topp crew. :)

    Kan stille klokka etter BKK t/r. Fra OSL og BKK avg. tid +-- 5 min. Ankomst OSL alltid ( hold øye med den for moro skyld en hel måned før og siden hjemkomst, er NERD de Luxe o_O ) . 06.34-06.44 hver dag ( rutetabell 07.25 )

    Meget fornøyd. 380/744 BKK-HKG t/r. C er like bak F ( som vi har prøvd tidligere, TG MP der også ). Valgte 2. etasje C HKG-BKK ombord 744. Også flat bed, men ca. 2 timer + trengtes ikke senga..

    MERK: På OSL avgangs lounge for C og *G. Ingen krig om å komme først ombord... Sperret for Y.
     
  14. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    Flydd denne i business mange ganger nå, og trives godt, spesielt . For de mest korpolente passasjerene
    Tatt denne flere ganger, og har vært godt fornøyd med service, mat og setet, spesielt om jeg får A eller K sete, men merk at dette setet kan være noe trangt for de mest korpolente av oss. Eneste jeg har å utsette på er hodetelefonene, de er dårlige, så her anbefaler jeg deg å bruke egne BOSE (eller lignende). God tur!

    w
     
  15. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Kult! Kona får A sete ihvertfall... burde jeg ha valgt 12D? eller er jeg så langt unna henne at jeg like godt kan sitte der jeg sitter nå? hun vil på død og liv ha vindu...
    Untitled-1.jpg
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du har ikke mye kontakt med henne med 11B og 12A. 12A er veldig inneklemt ved vinduet, så for dem som er store i kroppen er dette IKKE å foretrekke. Da bør man velge et av setene mot midtgang.

    Du har bedre mulighet for litt kontakt med henne ved å ta 12D. Eneste sjanse for å sitte ved siden av hverandre er å velge E-F seter.
     
  17. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    16FJ - SOLD
     
  18. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    He, He ofte synes jeg greit å sitte vekk fra kona... Jeg bakenfor så hun ikke kan telle mine drinkero_O
     
    TommyL, Islending, Baldrick and 12 others like this.
  19. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært innom diverse Lounger i BKK nå og kan si det samme som jeg tror det var @Fnate sa at maten er helt klar best i Singapore Airlines Loungen så anbefaler helt klart denne i forhold til alle Thai Loungene! Ligger to like Lounger i C området (disse var forøvrig helt folketomme :D) Er en mye større Thai Lounge i D område men denne er det atm VELDIG mye folk i.
     
  20. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Som @Fnate sa?? Han hakke sagt en dritt her... :p
     

Del denne siden