Hei, Vi skal pusse opp en leilighet for salg, og må kjøpe maling, gulv og litt annet. I den anledning lurer jeg på om noen har anbefalinger til hvor det er mest gunstig å kjøpe dette. Særlig med tanke på Eurobonus, men også med tanke på pris generelt. Har SAS MC premium og Curve, samt OBOS-medlemsskap. På forhånd takk! Teknolai
Selv med 15% OBOS rabatt på Maxbo, så kommer OBS Bygg (og tildels Byggmakker) ut bedre prismessig. (begge tar AMEX)
Synes alle bør sende en Mail til Byggmax og be de komme tilbake på Viatrumf. Var en skikkelig poengku...
whaaat?? brukte de senest for et par uker siden. de er borte altså? får gode priser hos andre også så da er det sånn sett ingen grunn til å handle der mer
Jeg handlet også der utelukkende for poengopptjening. Dårlig utvalg og masse feilplukk er ingen grunn til å fortsette. Men noen hundretusen points i året frister fortsatt, så skulle gjerne hatt de på Viatrumf...
Hvis man har en organisasjon så kan registrere seg som bedriftskunde hos Maxbo(sikkert andre og). Ca 45-50% rabatt fra alle listepriser på vanlige varer som maling, trelast osv. På Gulv så erfarte jeg at får man bedre deals andre steder, som f eks gulvdeal.no