Bytte til nytt Programm, eller bli?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av sogaard, 26. nov 2014.

  1. sogaard

    sogaard Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei folkens,
    Jeg er PT gull hos AergeanAir men lurer på om jeg burde bytte ifbm de nye reglene og at jeg starter i ny jobb 1.1.2015 hvor reiseaktiviteten blir betraktelig mer, kommer til å bli en 15-25 flights (oneway) i måneden fordelt på 50% Skandinavien, 30% Europa og de restende 20% til US & Singapore, burde man fortsette hos Miles & Bonus eller burde jeg begynne å bygge en annen plass?

    Ha en flott flight vidre
    -Anders
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilket selskap vil du fly med og i hvilke klasser på de forskjelige reisene?

    Om du stort sett vil fly SAS bør du kunne kvalifisere til EBD relativt uproblematisk. Jeg ville da valgt EB, men spar opp nok poeng til en (drømme)reise i Aegan først ;)
     
    Last edited: 26. nov 2014
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ville ha byttet til Eurobonus og skaffet meg et SAS Amex Platinum kort for maks opptjening og Companion Ticket.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig med John.. Behold Aegan-kortet kun for inngang i lounger etc, og start med Eurobonus for opptjening av poeng og kommende status!
     
  5. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Med så mye reising så er det jo mulig med flere kort ;) Men jeg ville som de andre sier byttet Aegan kortet til SAS EB og anskaffet sas amexplat for å maksimere poengopptjeningen.

    Du klarer sikkkert også å få top tier status med BAEC hvis du velger å fly litt OW, med to programmer så har du iallefall mye flere alternativer å velge mellom når du skal ut å fly langt :)

    Skyteam er vel bare å holde seg langt unna uansett ;)
     

Del denne siden