Carpe diem fra kashgar

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 17. sept 2019.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Nyt dagen. Her er der store valget kamel eller yak tilbake over fjellene. Erkeshsram next.
     
    Kristian, oddA, Avixlo and 14 others like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag morgen .... 4-5 grader og regn ...
    Høsten er her, snart begynner det å snø også ...snø over 500 moh. men vi vet at over skyene er himmelen alltid blå.

    Nyt dagen!
     
    Kristian, Earl, Avixlo and 6 others like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Oppholds da jeg syklet i morres, men 5 grader gjorde det til en frisk opplevelse ;)
    Fotballtrening med yngstemann i dag ellers ingenting, 4 dager til neste fly/båt-tur.

    Ha en trivelig tirsdag :D:D
     
    Stuttfeiten, Kristian, Earl and 7 others like this.
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hallingdal. Har ikke sjekket temperaturen ute enda, men konstaterer at det er en mnd igjen til cruise med RCCL og under 96 timer igjen til jeg sitter på et fly igjen.
     
    Stuttfeiten, Kristian, LN-FHU and 8 others like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden!
    Kjølig morgen i dag, ja.. Men med varmen på i bilen, så går det greit.
    I dag er jeg så heldig at jeg får hente nevøen min i barnehagen, og være sammen med ham nesten helt til han skal legge seg. Det er stas!

    I dag er det også nøyaktig en måned til neste flytur. LH biz til BCN. Litt lenge til, merker jeg.

    Snart helg?
     
    Stuttfeiten, Kristian, LN-FHU and 6 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

    6 grader på morgenkvisten var friskt i dag. Høster kommer med stormskritt. Mørket smyger seg på. Hvor er det blitt av sommer overskuddet? Trøttheten tynger tungt når en har slumret x antatt ganger og barna våkner før en... Uansett første en sjekker er Awardfares og eposter før alt annet iverksettes

    Skatte oppgjøret endelig kommet :eek: Eneste positive er at det er SUMO ikveld med en fantastisk gjeng. :)

    God dag i luften som på bakken
     
    Stuttfeiten, Kristian, Tore and 8 others like this.
  7. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Morgen fra Gatwick. Jeg er usikker på hvilken dag det er. Har overlevd dagens/nattens flyvning fra Seattle. Bortsett fra prisene i «kafeen» ombord kan jeg anbefale Norwegian for de som er så uheldige å fly økonomiklasse på langdistanse. Jeg var også heldig og fikk ledig sete ved siden av meg.

    Gatwick er Gatwick. Sitter og venter på at gaten til Oslo skal bli annonsert. Det står på tavlen at det skjer om 45 minutter. Vurderer å gå for en pint i mellomtiden.

    Flyet:
    AAC59256-4A17-4DB6-8A4C-ADB3874EBDC6.jpeg

    Kabinen:
    A7BDF3C6-4E27-4A17-998F-225A5EA7E241.jpeg

    Seteavstand(obs, jeg har korte ben):
    20F6EB22-C059-4414-B6EF-2E40A0E26451.jpeg

    Gin tonic til 10 dollar:
    F753B5EE-4A7F-4970-96C1-582F5351BC6E.jpeg
     
  8. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,437
    Likes mottatt:
    12,625
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. 15 grader og sol. Skal hive meg på elsykkelen jeg har bygd selv, den gjør 55 km/t :eek: Hente Sony WH-1000XM3 på posten- noen som kan linke til noen chille spillelister med "lounge" musikk på spotify?
     
    Stuttfeiten, Kristian, drsyk and 5 others like this.
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL, Gullstua. Første gang med Senator. Gikk ikke smertefritt å komme inn, men fruen åpnet gaten manuelt.
    1EC15985-980F-4583-8D5E-08ED3E45BA6A.jpeg

    Turen i dag går via FRA til ALA, og det er 1G som gjelder på langstrekket. Dessverre «bare» en 330-300 uten F-cabin men skal nå lure til meg noen timer søvn fordi.
     
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Ser ikke sola enn så lenge men opphold det er det. Nå bælmes det kaffe for harde livet så man i hele tatt skal orke å få opp øya. Ikke stort planlagt for dagen utenom is til frokost.
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Det er sol her, rett vest for hovedstaden.
    Den kommer nok snart! :)
     
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kan hende det er jeg som ikke har fått opp øya helt enda... men ser ut som det kommer smygende ja :D
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Kan melde om at solen skinner i alle deler av (Norges eneste by) som jeg ser. Og vinduene mine dekker et godt jafs av bydelene:)

    Det er langt på dag og på tide med trening....... Sukk.

    @haifinn :) kjør pent og uten Sony på øret. Ta på hjelmen i stedet. Får jeg ellers foreslå piggdekk utover høsten når fartsmonsteret får behov for bedre grep?:)

    Siden undertegnede har fått ekstratid innvilget i både Wien og Tokyo av diamantmailen skal det reseaches litt på Wien. I Tokyo går jo banen eller bussen til Shinjuku uansett. Og hva mer trenger jeg en det? og et lite krypinn for natten :)
     
  14. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Idag var det en kald morgen som flere her nevner. Telefonen melder om 5°C her jeg er akkurat nå.
    Det skal idag brukes litt tid på praksiss jobb også planlegge tur til Trondheim i Oktober + å flytte på en SAS tur til Kiev i November grunnet et speiderarrangement i Trondheim i November også. Mye fremover og ikke minst mye flyvninger for Avixlo.

    Men ha en God tirsdag uansett hva dere bruker den til. Ha forresten en god fly og øl bonus dag til de av dere som deltar på den ikveld!
     
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rett utenfor London :)
    Her i England skinner solen fra nesten skyfri himmel og det er mer sommerlige temperaturer enn det meldes om hjemme.
    En fin togtur ned fra Manchester nå på morgenen, ankomst London Euston om 20 min, deretter blir det å sette kursen mot Heathrow. Rett på avdelingssamling når man ankommer gamlelandet så blir en kort arbeidsuke når man kun får 2 dager på kontoret...

    Nyt tirsdagen folkens:)
    20190917_073827.jpg
     
  16. Bonusolsen

    Bonusolsen Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sier god morgen her også siden klokken bare 0735 lokal tid. Dagen skal brukes til å prøve loungen i Buenos Aires før Copa tar meg over til Panama City, heldigvis skjer forflyttingen i C.

    I morgen skal jeg teste Turkish sitt nye businesskonsept med en splitter ny Dreamliner som ble satt inn på ruta for to dager siden! Synd at flyvningen bare er 13 timer lang.
     
    Earl, Upsaker, Stuttfeiten and 10 others like this.
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten litt ut på dagen ... og bedre skal det bli .. 63AD9BF7-B5C0-44AC-ADE8-2163E1CB2DE4.jpeg
     
    Earl, Upsaker, Stuttfeiten and 6 others like this.
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Snøen låg på fjelltoppane utanfor kjøkenglaset i dag tidleg. I fjor kom ikkje fyrste snøen på toppane før i slutten av oktober. Snart vår?
     
    Earl, Stuttfeiten, Kristian and 5 others like this.
  19. FlamtheAvGeek

    FlamtheAvGeek Medlem

    Innlegg:
    118
    Likes mottatt:
    401
    Bonuspoeng:
    63
    Endelig fint vær igjen!! :D

    I dag brukes dagen på eksamensskriving (Adam Smith var en spenstig kar), men er ukonsentrert fordi jeg sliter med maur i rumpa... hjemover i morgen med SK til gratis mat (største incentiv) før det bærer videre til Egypt på fredag :D

    Edit: Noen her som har flydd med Fly Egypt før? Finner svært lite info om dem på nett.
     
    Last edited: 17. sept 2019
    Stuttfeiten, Kristian and drsyk like this.
  20. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Du våkner vel nok til å komme å ta en pils i kveld?
     
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden