Hei Har ikke klart å finne en måte å betale flybilletter hos SAS med cash + points. Snakket flere ganger med support på telefonen, og de sier at det er mulig, men får ikke opp valget når jeg skal betale ... Har prøvd flere nettlesere, Mac/windows eller telefon. Finner ikke igjen muligheten. Har gjort dette flere ganger tidligere. Har noen funnet løsning på dette?
Du må være logget inn og søke etter poeng først - ihvertfall hos meg: Litt info: Trykk deg igjennom til du skal betale:
Points+cash er vel berørt av samme feil som diverse annen funksjonalitet på sas.no, hvor ting slutter å virke etter at man har bestilt en bonusreise med SkyTeam.
Se også begrensinger, det gjelder kun sas opererte flygninger feks: Begrensninger • Du kan ikke bruke poeng sammen med et SAS Gift Card eller en SAS Voucher. • Visse skatter og avgifter må betales med penger, så det er ikke mulig å betale for disse med poeng. • Du kan ikke bruke poeng til å betale for tilleggstjenester som tilgang til lounge, ekstra bagasje, måltider, osv. • Du kan ikke kjøpe forsikring for reisen din hvis du betaler med EuroBonus-poeng. • Du kan kun betale med poeng når alle flyreiser i reisen din er operert av SAS.
Gjør som beskrevet, men mangler feltet for å krysse av points + cash når jeg skal betale. Får ikke fram det valget uansett hva jeg gjør.