Challenge: Mangler 8000poeng

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Darkcho, 07. juli 2014.

1. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, jeg er kun småfattige 8000poeng unna Diamant med SAS, samt har 150euro liggende i vouchers. 2 fluer i en smekk mao, så har jeg en liten tur og et diamantkort i baklomma.

Så til oppgaven, ønsker en billigst mulig tur (gjerne tur/retur samme dag) fra Haugesund som gir meg minst 8000poeng (er EGB fra før, så det kan tas med i beregningen). Noen tips eller forslag? Slutten av juli/starten av august bør fungere fint, da får jeg også benyttet voucherne som må ringes inn og kan kun brukes på reiser 20 dager frem i tid.

På forhånd takk for hjelpen!

2. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    For kr 3140 kan du reise Haugesund-Oslo-Barcelona den 31 juli i SAS Plus, og returnere neste dag Barcelona-Bergen-Oslo-Haugesund også det i Plus. Som gull gir det 13750 poeng. Det høres ut som god uttelling.....

Mandag 18 august kan du fly Haugesund-Oslo-Nice t/r i Plus for kr 2774. Det gir 10000 poeng som gull.

Det er jo bare å søke i SAS lavpriskalender. Det de viser billige reiser i GO er det oftest også rimelig i Plus.

Darkcho liker dette
  3. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Vær med på fest til BCN 23. august, koster 3300,- for HAU-OSL-BCN-OSL-HAU i Plus (enten t/r samme dag eller med retur dagen etter). Gir 12 500 poeng.

Vi er foreløpig rundt 25 galninger som skal ned sammen, ca halvparten reiser tur/retur direkte og resten returnerer søndagen: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=125230

Setekartet for Plus ser forresten slik ut:

upload_2014-7-8_2-42-51.png

Og ja - SAS vet at vi kommer. :p

Islending and Darkcho like this.
  4. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe den var ikke dum, men kanskje i seneste laget om jeg skal rekke å gi bort et gullkort før den nye perioden begynner ;)

5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mener du at hvis du får diamant nå, og ny periode starter 1 september, at du kan dele ut et gullkort både i juli/august og et nytt etter september?
    Er det bekreftet at det er slik?

6. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Det er litt risky, men min erfaring er at poengene kommer ganske kjapt på konto når det er flighter på SAS-metall. Så 8 dager holder sannsynligvis både til å få ny status og gi bort kortet. Worst case er at du "bare" får gitt bort ett kort. :p

7. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Det er rapportert om at det skal funke ja..

Bizflyer liker dette

Del denne siden