Hei, jeg er kun småfattige 8000poeng unna Diamant med SAS, samt har 150euro liggende i vouchers. 2 fluer i en smekk mao, så har jeg en liten tur og et diamantkort i baklomma. Så til oppgaven, ønsker en billigst mulig tur (gjerne tur/retur samme dag) fra Haugesund som gir meg minst 8000poeng (er EGB fra før, så det kan tas med i beregningen). Noen tips eller forslag? Slutten av juli/starten av august bør fungere fint, da får jeg også benyttet voucherne som må ringes inn og kan kun brukes på reiser 20 dager frem i tid. På forhånd takk for hjelpen!
For kr 3140 kan du reise Haugesund-Oslo-Barcelona den 31 juli i SAS Plus, og returnere neste dag Barcelona-Bergen-Oslo-Haugesund også det i Plus. Som gull gir det 13750 poeng. Det høres ut som god uttelling..... Mandag 18 august kan du fly Haugesund-Oslo-Nice t/r i Plus for kr 2774. Det gir 10000 poeng som gull. Det er jo bare å søke i SAS lavpriskalender. Det de viser billige reiser i GO er det oftest også rimelig i Plus.
Vær med på fest til BCN 23. august, koster 3300,- for HAU-OSL-BCN-OSL-HAU i Plus (enten t/r samme dag eller med retur dagen etter). Gir 12 500 poeng. Vi er foreløpig rundt 25 galninger som skal ned sammen, ca halvparten reiser tur/retur direkte og resten returnerer søndagen: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=125230 Setekartet for Plus ser forresten slik ut: Og ja - SAS vet at vi kommer.
Hehe den var ikke dum, men kanskje i seneste laget om jeg skal rekke å gi bort et gullkort før den nye perioden begynner
Mener du at hvis du får diamant nå, og ny periode starter 1 september, at du kan dele ut et gullkort både i juli/august og et nytt etter september? Er det bekreftet at det er slik?
Det er litt risky, men min erfaring er at poengene kommer ganske kjapt på konto når det er flighter på SAS-metall. Så 8 dager holder sannsynligvis både til å få ny status og gi bort kortet. Worst case er at du "bare" får gitt bort ett kort.