OBS!!! Utsatt inntil videre, kommer tilbake med ny dato når ting blir litt bedre. Kjipt, men sånn er livet. Nå som det ser ut til at alle reiser ut av landet blir problematiske ihvertfall frem til sommeren har jeg booket meg en tur til Trondheim 19-21 mars. Har booket meg inn på Clarion Collection Grand Olav. Forslår i den sammenheng et champagnemøte for de som har lyst. Håper jo at Norge i det minste er litt mer på stell om litt over 2 måneder sånn at det går an å møtes over noen glass med bobler. Noen som føler seg fristet? Her er en liste over de som er (nesten) sikre, og de som er tentative: @jvsandem sikker @kjeeli sikker @LN-FHU sikker @Finnks sikker @sutenai sikker Tentative: @Arvid2063
Hmm.. Alltid fristet! Skal (kanskje) teste nye BER 19. mars, men hvis det ikke blir noe av, så er kanskje Trondheim en god backup? EDIT: Booket en bonusbillett som lar seg kombinere med tur til BER.
Satser vel på begge deler, men alt kommer an på om ting har normalisert seg noe før den tid. Det er 9 uker til, så det er jo lov til å ha et lite håp om at vi kan gjenta dette besøket på hvapokkervardetnådetutestedethetfornoeda?
Raus Bar ja.....(siste bildet er fra Insta-kontoen til sjefsbartender/eier Jørgen Dons etter vårt besøk )
Meget fristende, dog vedvarende helseråd om frarådet unødvendig reiser for helsepersonell, bla. bla. bla. møkk lei...
Det var jo en superspreder fra Lillestrøm som spradet rundt i Trondheim i flere dager og spredde sin smitte. Etter at han (hun?) reiste hjem har det bare gått nedover igjen. Jeg er optimist og regner med at vi nok en gang kan tømme Raus for de beste boblene.
Jeg har mine mistanker om hvem denne supersprederen fra Lillestrøm kan være.. Jeg er alltid optimist! (Bortsett fra når jeg er pessimist). Og regner med at vi skal få i oss litt bobler den helgen.