Her er en oversikt over ruter pre-corona. Jeg ser i ExpertFlyer at det er lastet opp en salig blanding av setekart og fly fremover til mange byer. Singapore med A359 uten Qsuite, andre byer med B773 med "closed suite". Det vil nok være mye endringer på programmene også i mars.
er det mulig å betale for tilgang til first class loungen med business lite billetter? (det er vel mulig med vanlig business) er det noen som husker prisen? har folk status i ow så man kommer seg inn i loungen hvis man reiser 11-16 ?
Nei det krever nok 5-10 turer til med deg og @RoadKing for i det hele tatt å lukte på noe annet enn lærling
Selv tar jeg champagnetoppmøtet som egotripp rundt de samme datoer, men noe lengre sør og ikke så langt vest, men det blir sjampis
Jeg tilhører jo instituttsektoren, så jeg tror ikke jeg kan strekke mine akademiske kredentialer til noe mer enn «Fjerdeamanuensis» Mars er dessverre utelukket for min del, men er ikke helt fremmed for å joine en eventuell «etterrakst» ..sånn udi november en gang.
Hva mener ekspertene? Er det bare å booke ruta med TK som gir 7 gode timer i IST på vei ned? Eller er det verdt å vente til det nærmer seg for å se om LH & co frigjør litt mer smidige ruter? Altså Jeg skal bruke CT Og atter altså Det er en ren bonus om dette blir noe av re kanselleringer, restriksjoner, osv. Jeg tar med fruen. Du også @drsyk ?
Jeg har Ana First t/r via LHR helgen før. Jeg orker nok ikke to interkontinentale på rad. Hadde opprinnelig tur til Boston før Tokyo turen og, men innså min begrensning. Jeg får heller prøve å bli med om det blir treff til høsten.
Jeg ringte CT telefonen forleden og TK54 (IST-SIN) på fredag som de fleste options er knyttet til hadde ingenting ledig. Torsdag og lørdag var ledig for 2 pax.
Fly med TK booka. Jeg og fruen reiser ned tirsdag 10. mars Retur mandag 14. på kvelden. Skal vi forsøke å samle oss på samme hotell også? Dom Perignon brunsj på Lavo. Om jeg husker rett hva skatt og sånt er der nede så kommer det på ca 3000 pr pers Veuve Cliqout bare rundt 1700. @drsyk @Stuttfeiten @haakonks @Bernd @Sunnfjordingen @Shyneno @espenlampe @Points4Fun @milehigh @Tore osv Vi klarer vel å samle en gjeng til dette høyst uoffisielle (og uautoriserte) champagnemøtet våren 2022?
Ahhhhhh herlig, herlig! Dette lover meget bra. Kommer med egen booking snart må bare finne ut om blir Finnair eller Qatar… Jobbes med daglige samtale terapier og meditasjons stunder med fruen, skal forsøke litt hypnose ikveld
Den er jo enkel, få til en mini pitstop i SIN, du er jo tross alt EBD, litt sørvice må da *A bidra med
Er enten i Australia eller på Vestkysten av USA i starten av Mars, så det blir litt langt unna for en pitstop for min del. Men skal gjøre en innsats for høstmøtet denne gangen. Hvis noen fikk ut fingern og kom opp med en konkret helg, slik at den ikke blir booket med andre reiser, sånn som ståa var pre covid.
Kom over denne fine sida der man kan fylle inn hvor man kommer fra og hensikten med reisen. Og vips kommer det fram info om hvor velkommen man er. Singapore er ikke veldig åpent for oss som kommer fra Norge. https://safetravel.ica.gov.sg/arriving/overview