"Forliksmøtet" 2018 holdes i HKG 16-19/(20)/11 2018. For de som ikke har vært med før; bli med! Agenda: Fly med hva du vil, men de fleste tar SK965 16/11 og SK966 19 eller (20/11-anbefales) Swiss hadde et "reis to - betal lite" tilbud i F, så jeg og PK tar en for laget og prøver det. HKG har mange flotte barer og klubber som serverer uuuudmerket champis og selvfølgelig annet for de som foretrekker det. Tiden om bord og i HKG brukes til morsomme ting som drikking og sånt... Dette er en gylden mulighet til å bli bedre kjent med mange av brukerne på IF og samtidig oppleve fantastiske Hong Kong som pleier å ha flotte temperaturer på denne tiden. "offisielt" hotell er Intercontinental Hong Kong (Ikke IC Stanford, men det andre) Man bor selvfølgelig hvor man vil. Med clubroom får du adgang til den fantastiske loungen på hotellet som serverer det meste. "Litt" frivillig inngangsbillett er ei flaske med BRA champis som medbringes fra taxfree eller hvor du nå vil handle. Flaska innleveres på IC HKG ved innsjekk og blir kjølt der før vi får dette bragt opp på suita til den av oss som får den råeste. Her bælmes og smakes det noen timer før vi fanger middag og mer drikke. kan anbefale @milehigh som hotellbooker om du ikke har status hos IC. Da pleier det å bli saker når han booker for deg med sin Royal Ambassadorstatus. Deltakere: (som jeg vet om) @Tore flyr Swiss F sammen med PK (ikke på forumet) @Stuttfeiten @Edin @LN-TKP @Adrian E @jgroneng @trygveat (+1) @Upsaker @Wiolenze @emilsonsteby (+1) @jvsandem @pengesluk @MadsVaHa (tentativ)
Hmmm, ved de tider har jeg nettopp vært på CT tur til Palau. De fleste vil sannsynligvis dra med bolaget om ARN? Jeg fant en rute med WF og Swiss via Zürich (KRS-CPH-ZRH-HKG) Drøye 17 laken for Biz fristet... Men da forsvinner en del av det sosiale elementet. Sett meg på en tvilsom tentativ
Nå som jeg sitter her i Hongkong og smågruer meg til å reise hjem i morgen er det godt å tenke på at det kommer nye muligheter. Sett meg opp som tentativ, så skal jeg lette etter noe jeg kan selge eller pantsette!
Har veldig lyst til å bli med på dette her ja! Mulig jeg er i Denver den helgen, men hvis den turen ikke blir noe av, vil jeg gjerne være med!