Bare jeg får ork til å åpne pc’n skal jeg lage et oppsett om hvem som er med og sitteplasser i første innlegg
Har sjekket om jeg kan ågre meg med som fly premium (KRS-HKG).Har ubegrenset biz w. w.- status. Det ser ut som jeg kan få en Plus billett til 80' som blir redusert til 60'. Men Biz kommer ikke opp som tilgjengelig valg. A) Slipper SAS award Biz - billetter til HKG i det hele tatt? B) Hvis de slippes, når kan en gjøre seg håp, C) kan jeg bestille en Plus billett for poeng nå og senere få oppgradert hvis de slipper?
A: Ja, men å finne eit sete er som å vinne i pantelotteriet. Ein må ha litt flaks, og aldri gje opp. Sjekk/pant kvar dag, "la ikkje tomflaskene samle seg opp på boda". B: 330 dagar før, og så kanskje litt fleire innimellom når det nærmar seg (eg meinar SAS har nemnt 30, 60 og 90 dagar før som mulige tidspunkt). Håpet skal vere det siste som døyr. Eg fann 2 biz på HKG-ARN 19.nov, dette var 7.jan. C: Ja. ^^ Eg hadde Plus t/r, endra retur til biz i etterkant.
Nå har jeg oppdatert post 1 med deltakere og setenr. Har du booka og ikke skrevet deg "inn" svar i denne tråden, så skal jeg oppdatere fortløpende.
Ble en lokal interessekonflikt her i gården, må derfor kansellere denne helgen; men 20A nå up for grabs!
God spredning på deltagerne, ser frem til anarkiet som oppstår i kabinen når vi begynner å fyre hverandre opp.
Jeg er imponert over hvordan folk klarer å planlegge så langt fram i tid. Det kommer vell med alderen, regner jeg med.