Chania, Kreta-budsjett tur-forumets lengst levende booking?

Tråd i 'Reisebrev' startet av Maggie, 30. sept 2022.

  1. FlyforTog

    FlyforTog Har flyplasskrekk

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for inspirerende reisebrev. Gøy å se at noen får det til. Driver å leter etter tur til en eller annen artig gresk øy selv neste sommer. Foreløpig uten videre hell. Har nesten mista litt trua på å få det til, men blir jo motivert av å lese sånne historier :)
     
    Maggie liker dette
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Enig.
     
    Last edited: 03. okt 2022
    EC7, EndreD, Henrik and 1 other person like this.
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Om du vil kverulere og spy ut din vanlige galle, kan ikke du flytte det til krangletråden med dine likesinnede? Jeg ville satt stor pris på om du hadde sluttet kommentert mine innlegg her inne.
    På forhånd takk!
     
  4. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har sett dine konstante stikk mot meg siste år. Nå har jeg fått nok. Bare ignorer mine poster, du er person non grata for meg. Jeg ber deg ignorere meg, respekter det.
     
  5. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Jawohl?o_O
     
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg velger avslutte dette reisebrevet grunnet det ignorante rasshølet over (unnskyld språkbruken) Det berømte begeret har nå rent over.

    Takker for gode tips og innspill underveis.
    Takk for følget:)
     
  7. FlyforTog

    FlyforTog Har flyplasskrekk

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Var uansett gøy å lese og fikk blod på tann et øyeblikk. Har brukt dagen på å prøve å finne vetuge billetter neste sommer for en familie. Registrerer at det er helt håpløst uten å bruke hauevis av timer og mellomlandinger hjem. Noe som er helt uaktuelt. Vurderer å si takk og forvell til hele bonusjaget når det ikke er mulig å få til en simpel Hellastur i eco en gang når man har 300 k poeng og ct. Tror jeg vinker farvell til poengene og bare booker en chartertur i steden. Ble fortalt en gang at det er bedre å bruke tida på å tjene tusenlapper enn å spare hundrelapper.....

    Men gøy og se at @Maggie og familien har fått til det som jeg har inntrykk av at jeg er den eneste her på forumet som drømmer om :)
     
    indahla, haifinn, Eddie47 and 3 others like this.
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skjønner godt frustrasjonen. Har forsøkt å sende familiemdlemmer til middelhavet på senhøsten. Og det har vært komplett umulig, så da ble det Norwegian og cashpoints som kunne brukes opp i stedet.

    De ukene jeg lette etter litt varme så det ut til at kort natt på Arlanda var mest populært som utreisemulighet. Det framstår ikke som så veldig attraktivt med tanke på alternativet som er direkte.

    Uansett de tankene. Trist at reisebrevet stoppet. Jeg har laget google dokument på Kreta/Hellas/syden og begynt å notere jeg.
     
    indahla, haifinn and Maggie like this.
  9. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Det var leit å høre. Jeg hadde gledet meg til å følge resten av reisen deres og synes det er synd at reisebrev-tråden sporer av etter at du har tatt deg tid og bryderi med å legge ut fine oppdateringer. Ønsker dere uansett en riktig god ferie videre!
     
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Takk:)
     
    tobeornot999 and Emma like this.
  11. FlyforTog

    FlyforTog Har flyplasskrekk

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for sympati og forståelse. Skal ikke spore av reisebrevet mer her nå. Har litt vanskelig for å klare å se på Eurobonus som et lojalitetsprogram når såpass enkle reisemål er nesten umulig å få til på bonuspoeng.
    Blir nok å gå over på Cashpoints på meg også. Men dette kan være en diskusjon for en ny tråd.

    Har som sagt kost meg med reisebrevet. Koser meg også med å lese reisebrev fra dere som flyr Biz til Bali osv… altså forskjellen er bare at de turene har jeg ikke lyst å dra på selv
     
    Maggie liker dette
  12. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Her må jeg være enig med @Maggie.

    Alle vet at dette ikke kan sammenlignes. Ingen gir deg Rolex-penger for å kjøpe fisk og grønnsaker på Kiwi.

    SAS poengene har ingen verdi. Med mindre du er heldig og finner en god billett. Slik det skjedde her. Og poengene kommer gratis fra ting du ville kjøpt på kortet uansett. Så omregning til kr blir tull.

    Og ellers synes jeg dere begge kunne holdt en hyggeligere tone. Men skjønner godt hvorfor det rant over for @Maggie.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Enig i det.

    Dumt at det jeg skrev førte til at @Maggie avsluttet reisebrevet, for det er alltid stas med reisebrev, særlig fra steder man ikke har vært selv. Sletter derfor innlegget mitt nå.
     
    Flyingdutchman liker dette
  14. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skjønner godt resonnementet til @holmen og synes ikke det var irrelevant, men om det var nødvendig er en annen sak :p

    Fortsett gjerne reisebrevet @Maggie! Mange som ønsker det. Reisebrev er høydepunktene på forumet synes jeg!
     
    FlyTax, Henrik, indahla and 3 others like this.
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Godt at alt er som det gamle her :)
     
  16. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Holmen har drevet med konstante stikk i min retning i lang tid. Begeret rant over i dette reisebrevet. Så kommer kompisen hans inn fra siden nå med nytt stikk i siste kommentar. Ikke til å tro.

    Jeg må dessverre vurdere om jeg fortsetter min tid på dette forumet.
     
    Last edited: 04. okt 2022
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    100% enig!

    Kan også nevne (totalt irrelevant) at familien har booket neste års sommerferie. Og da, som i år, blir det 10 dager på Kreta :cool:
     
    Jeanette, FlyforTog and Maggie like this.

Del denne siden