Ja, du kan booke frem i tid, men vær obs på avbestilling om poengene har gått ut på dato. https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/medlemsvilkar/#bonusuttak
Jeg har ingen erfaring med dette selv, men ifølge vilkårene vil gyldigheten på gavekortet kunne begrenses av gyldigheten på poengene.
Man kan booke frem i tid, men ikke endre fritt i etterkant. Når du booker, trekkes poengene umiddelbart. Og kommer altså ikke tilbake om du skulle kansellere bookingen etterpå, hvis poengene ikke lenger er "gyldige" fordi de har gått ut på dato.
Jeg ser du har fått svar allerede, men jeg tillater meg likevel å linke til tråden hvor NC-poeng selges https://insideflyer.no/forums/threads/selger-ncc-poeng.16302/
Spoiler: Utgått! Edit: jeg ønsker kun gavekort hos Choice, ikke Ving! Jeg regner med det "flyter over" av NC-gavekort etter kampanjen med VING. Om du ikke helt vet hva du skal bruke det til så overtar jeg gjerne gavekort for for 75% av verdien Jeg skal bruke det allerede i morgen og trenger opptil 4000 kr. Jeg tilbyr raskt oppgjør med forhåndsbetaling for den rette selger med historikk på forumet...
Gjelder tilbudet ditt NCC, Ving eller begge typer gavekort? I tilfelle Ving, send PM, ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke den med det første.
Jeg har svart på meldingen din fra idag tidlig (og jeg krysser fingrene for denne meldingen genererer et e-postvarsel til deg )
Spoiler: Utgått Finnes det noen NCC-gavekort der ute som ikke blir brukt? Jeg trenger ca 2000-2500 kr og jeg overtar for 75% verdien. Jeg tilbyr forhåndsbetaling for den rette selger med historikk på forumet. Gavekortet må vare ut året. Presisering: jeg trenger cashgavekort og ikke poenggavekort.
Jeg fikk varsel fra Finn om gavekort til salgs i dag tidlig. Ny konto uten ID-sjekk eller tilbakemelding fra annen kjøper/selger. Halv pris på gavekort med lang varighet. Det lyste svindel og nå er annonsen slettet. Håper ingen gikk på... Ser ikke bort fra at det kommer flere annonser. Vær på vakt!
Takk for orienteringen. Det er viktig og nyttig å begrense svindelen for å få et troverdig marked for kjøp og salg av gavekort og det som ellers skulle være av interesse blant oss flyinteresserte .