Choice hotels

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Palometa, 14. juli 2021.

  1. Palometa

    Palometa Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Kan noen fortelle meg forskjell på nordic choice og choice hotel europe/international?
    Kom over en nettside til choice hotel europe som inkluderte Clarion, comfort og quality i deres bonusprogram.

    lurer derfor på om det er noe samarbeid/får man noen fordeler/status som nordic choice gullmedlem? Vil jo gjerne ha tilgang på flest mulig hoteller
     
  2. olestolen

    olestolen Medlem

    Innlegg:
    171
    Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Nordic Choice Hotels (Stordalen) , er jo ein franchise av Choice Hotels International som har kvar sitt bonusprogram. Bur du på hotella som ikkje er i Norden eller Litauten får du 750,- poeng pr natt mot kvittering du må senda inn til kundeservice.

    Ingen statusmatch mellom Nordic Choice Club eller Choice Privilege Program desverre.

    Link til medlemsvilkåra i Nordic Choice Club her
     
  3. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Det går ikke an å ha status i begge programmene heller visstnok. Jeg forsøkte det en gang, men da gikk IT-avdeling til Choice helt i spinn. Plutselig hadde jeg 90k bonuspoeng og Gullstatus hos Choice også, riktignok bare i en dag eller to før kontoen var stengt. :D Etter noen mail frem og tilbake med Choice så var vist ikke dette helt riktig, og jeg fikk beskjed om at det ikke gikk å ha begge. Hvis man går inn for det og registrerer med forskjellig mail/adresse/telefon så går det kanskje, men jeg giddet aldri finne ut av det. :)
     
    petrate liker dette
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,635
    Bonuspoeng:
    183
    Er de 750 poengene den eneste fordelen man har hos Choice-kjeden utenfor Norden? Eller får man også noen fordeler under selve oppholdet med gjev farge på ncc-kortet?
     
  5. olestolen

    olestolen Medlem

    Innlegg:
    171
    Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Ingen fordelar, kun 750 poeng =)
     
    TElg78 and Jorge like this.
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,000
    Bonuspoeng:
    183
    En interessant ting jeg først fant ut her om dagen er at man kan booke bonusnetter fra opptjente nc poeng på mange choice hoteller rundt om i Europa i byer som London,Roma,Praha,Berlin osv.

    Noen her ned erfaring over gode dealer på dette?
     
  7. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63

Del denne siden