Dersom det blir noen overnattinger på deg, får du mer igjen for å samle Gold Points. Etter bare 2-3 netter får du poeng nok til en natt for nesten halv pris, eller du fortsetter å spare til gratisnetter. De som har EBG får direkte Club Carlson Gold, med 35% ekstra Gold Points på opphold og mat, gratis oppgradert rom, samt velkomstgave på rommet.
Glenn; Så hvis fruen som er EBG viser kortet på Radisson Gardermoen i morgen vil hun automatisk få Club Carlson Gull?
Ja, det er jo artig med gull de første turene, men etter at jeg matchet for snart et år siden, har jeg fortsatt til gode å få noe igjen for det. Det eneste som i praksis har noe verdi hos de store kjedene, er vel toppnivået.
Enig, jeg har også hatt Gull i et år og tror ikke jeg en gang tar bryet med å rematche (joda, jeg kommer sikkert til å gjøre det) når jeg faller ned til sølv nå i mars.
Her må jeg si meg uenig. Jeg har blitt oppgradert i 9 av 10 tilfellet og fått velkomstgave ca halvparten av mine opphold med gullkort.
Husk at man maks får 1500 poeng ved opphold hos Radisson Blu (500 pr natt). I mange tilfeller vil det vel lønne seg å opptjene poeng hos club carlson (også mulighet for å overføre til Eurobonus med 10:1 rate). Husk også at man nå får 15000 poeng ekstra for opphold på to netter og 30000 poeng ekstra for opphold for tre eller flere netter. Må registrere seg for å få dette.
Kan da bekrefte at ved innsjekking viste fruen EBG kortet. Hun fikk da hjelp til og bli meldt inn i CC og CC Gull ville komme i posten i løpet av 3-4 uker. Ingen statusmatch!