Kanskje ikke det mest interessante bonusprogrammet her inne, men det gir jo også kjøpsutbytte nå som poeng ikke er like interessant? Kan man melde seg inn i hvilket Coop samvirkelag man vil? Ser at noen har høyere kjøpsutbytter enn andre, Coop Midt-Norge har 2%, mens Coop Øst har 1%. Ser forøvrig at det alltid er minst 600 kr rabatt når man bestiller charter-turer hos Ving
Det spørs kanskje litt hva "Spenn" vil levere av varer etterhvert. Dersom man bruker Norwegian privat så har Norwegian+Kredittkort vært en bra fordel med "mer for pengene" enn Coop. Samme med Strawberry. På Kiwi og Norgesgruppen har man trumf of trumf visa, samt viatrumf (selv om alle kan ha det) Alt i alt gjelder det å se hvor man handler mest, for eksempel er det ikke vits å tenke så mye på Æ eller Trumf dersom du bor ved siden av Coop Prix. Man kan relativt greit regne seg frem til poeng/kroner/cashbackverdi - vanligvis henger dette sammen med hvilket kredittkort som er best i bruk - eks. https://dinero.no/beste-kredittkort
COOP har noen muligheter for dobbeldipping tror jeg. Circle K i hvert fall.. Hvis jeg uansett handler på OBS Bygg, så er det jo kjekt å få utbytte i tillegg til Amex-poeng.
Hvis jeg har forstått det riktig får man da 4 % når man faktisk handler i Finnmark, og 1 % alle andre steder. Da kan det likevel lønne seg å være medlem der man bor, selv om det kun gir 2 %.
Vedtektene til Coop Midt-Norge som gir 3% kjøpsutbytte er her Ser ikke ut til å være noe krav om at man bor i Midt-Norge Mulig de kan ha høyere utbytte fordi de har en eiendomsportefølje? Men hvis det bare gir 3% på kjøp i Midt-Norge, og 1% andre steder, så er det kanskje ikke så stor mulighet til å strategisk velge best lag...
Den høyeste prosentsatsen gjelder kun for Samvirkelagets egne butikker. Butikker tilknyttet annet Samvirkelag, gir 1%.
Ah, da lønner det seg nok å melde seg inn der man faktisk kan handle Det er noen lag som har lokale fordeler, så mulig det er noen unike tilbud noen steder. Coop Øst har 15% på Oden kinobilletter