For di som tror håpet er ute når det kommer til Courtesy Upgrade, så kan jeg også bekrefte at det funker! Jeg ble oppgradert til SasPlus fra Stockholm-Hongkong... Men.... (var ikke godt nokk for meg det...) Da jeg kom til loungen på Arlanda så skrudde jeg extra på sjarmen og spurte hu dama bak pcen, om det var mulig å bli oppgradert til Biz istedenfor... Hu kunne ikke låve noe, men hu sko legge igjen ett notat å to til gaten. Å da jeg endelig kom meg bort å sko hørre om resultatet, så spurte hu om navnet mitt, og dro fram en bilett til meg i Bizness før jeg hadde nesten started på spørsmålet mitt.... Kikka på biletten, å..... halleluja ja! =D Hadde det ikke vært for ørene, så hadde smilet mitt gått heilt rundt! Lovet til gjengjeld å lage en reise reportasje om turen.. smør dere med tålmodighet, den kommer etterhvert! Er utrolig fornøyd med SAS, og produktet di leverer, spessielt å få noe mer tilbake som Diamond kunde. Takk SAS!
Herlig! Skikkelig solskinnshistorie. Er bra SAS verdsetter de gode kundene EBD er. Gleder meg til reisebrevet!
Meanwhile, på et innenriksfly et sted i norsk luftrom: EBD-pax: Kan jeg få en mangosmoothie, takk? Flyvertinna: *roter rundt i tralla og finner nevnte smoothie, et plastglass og en serviett* EBD-pax: *tar i mot nevnte bevertning* og sier "Tusen takk!" Flyvertinna: *finner frem betalingsterminalen* Ja det blir tjue kroner det!